Khamis, 23 Jun 2011

Jelas Sungguh Sifat Penakut Saya:P



malam tadi tibe2 terfikir
kurang dari 2 minggu saya akan register ACCA
Ayie & Hawa pon dapat sambung profesional
tapi diaorg amek CIMA
CIMA register 18july
2minggu selepas saya



persoalan disini,
TAKKAN SAYA TINGGAL SORANG2 DI RUMAH SEWA?
hoiiiiii sumpah aku takut wehhhhhhhh :(
xmungkin Ayie & Hawa nak balik Shah Alam seawal 6 july
T______________________________T



hoi N, tolonglah jadik berani sket
umur dah 23tahun, hujung tahun ni nak kawen dah
tapi penakottttttt yang hamattttt :(



ajak kawan2 yang amek ACCA tdo di rumah sewa?
yes, itu misiku selama ini
memang dah target la kononnye dari awal :)
sekalinya rakan yg di "aim" itu xdpt tawaran
urghhhhhhhhhhhhhhhhhh :(
xpe2, fikir positif :P



NEXT, *hamboiiii next terus :P
ajak kawan2 lain yg amek ACCA juga tdo di rumah sewa?
tapi ramai yg ulang alek dr rumah masing2
sebab diorang switch to "part-time mode"
depa dah kerja maaaaa
aku ni je tdo makan selama 2 bulan nih
HAHAHAHA
ok2, plan ni xbuleh pakaiiiiii :P



NEXT, ehem2, Alia, tdo rumah sewa N buleh?
tempat keje Alia dekat je kan dengan umah sewa N?
N register ACCA 7 july
if Alia nak, By 6 July N balik Shah Alam
rumah tu xde org pon
kami ber-3 je yang sewa
HEHEHEHEHE



tapi if Alia xnak, xpelah, N ade NEXT plan
HAHAHAHHAHA
org penakut ni dah standby banyak plan okehhhh :P



N akan ulang alek Gombak - Shah Alam sampai Hawa & Ayie balik Shah Alam
Saya xseberani anda nak tinggal rumah sewa sorang2
penakuttttttttttttttttttttttt :(
HUHUHU



actually rumah sewa tu xdelah kes hape2 yg mengarut
cuma saya ni imaginasi tinggi sket
bila dah dok sorang2,
mulalah fikir bukan2 :P




ohhooooo bersedialah utk kos petrol & tol selama ulang alek niii
fushhhhhh kesat2 dahi kejap :P



8 ulasan:

♥ Kasut Pink ♥ berkata...

haipp..dah 23 tak boleh takut2 lg.. mudanya kamu ni dik stoberi. Dah kena panggil kasut pink as kak adeq ni..hihi

r3d lollip0p ♥ berkata...

N, ade fb x? :)
sorry lama x drop by ;)

izlia iman berkata...

ape laa penakut sungguh cik N ni..hahaa...

masa mula2 baca entri ni br terpk..
waa N sorg2 ni bole ajak ronggeng..
bole tido sama2 ni..hahaa..

sekali ade nama Alia dlm your NEXT NEXT plan...bole sy tau Alia manakah yg dimaksudkan itu?hehehe

be brave young girl!!

StrewberiManis =) berkata...

kasut pink :

semulajadi penakut
mmg tabley buat hape la kan
HAHAHA


ok2 lepas ni cik stobeli panggil kasut pink as "kak adeq" eh? :D

StrewberiManis =) berkata...

red :

xde la
mmg xsign up
hehehe
selama ni "pinjam" FB tunang aje :P

StrewberiManis =) berkata...

alia :

N memang penakut la
xtau apsal
padahal cube2 branikan diri pon end up mesti takut
HAHAHA


kamu la Alia yg dimaksudkan tu dear
(feeling kita same ke eh? N mmg nak alia tdo sane, alia pon mmg plan nak tdo dgn n :P)
ofis dekat je kan dgn rumah sewa N?
jom2 tdo rumah sewa N,
buleh bergosippppp
kahhh kahhh kahhh :P

farrah isnanee berkata...

aduh!!N ko memalukan kwn la cmni!!hahahah..(kalo aku pown takot gak!)tp wat rilex je...haha...ala ape ssh na elak tol?lalu la glenmarie...masok subang wat u turn lalu jln dlm tade tol meh!hahaaha

StrewberiManis =) berkata...

nanee :

aku mmg penakot ok
ntah hape yg ditakut pon xtau la
HAHAHAHA



cet, elak tol, kos petrol tinggi
same je
baik aku lalu jalan biasa aku lalu (NKVE)
cepat2 pon cepat
tapi dah aku bawak macam sipot,
lambat gak la ;p