Selasa, 21 Jun 2011

Blog ini Akan Sunyi Seketika. Izinkan Saya Menenangkan Fikiran T___________T



Susah kan nak puaskan hati semua orang? T___T
tapi perlu ke kita dahulukan perasaan orang?
then diri sendiri ni makan hati?
itu pon kalau dia hargai pengorbanan kitalah
kalau x, makannnnnn hati lagi la T___________T
ke dia dengki dengan saya?
sampai sanggup buat macam tu?
Astagfirullahalazimmm, hape aku fikir bukan2 nih?



ntahla, saya selalu begini
utamakan perasaan org
tapi diri sendiri merana & tersepit :(
xpelah, yang penting ALLAH tahu niat saya :)



sebelum touch pad laptop ni "banjir",
lebih baik saya berundur diri :(
ni pon dah beberapa titik air mata menitisssssssss T___________________T



esok saya buat medical check up utk smbg ACCA ni
dan juga melengkapkan beberapa keperluan lain
sape nak teman haku?
angkat kaki tinggi2 :p
haaa tinggi lagi, tinggiiiiiii lagi
ok, saje buat lawak bodoh hiburkan hati ni :P



InsyaAllah saya kembali setelah "HATI" ini tenang
sungguh xterduga ianya jadi sebegini :(



belog ini akan kembali sunyi untuk beberapa hari
izinkan saya merehatkan fikiran & meraih kekuatan dalaman
saya JANJI, saya akan KEMBALI :)
bila tu, xpasti, hanya DIA yang mengetahui
ke hanya beberapa jam?
xsmp 24jam, dah ade entry baru?
HAHAHA





11 ulasan:

alia iman berkata...

tolong jgn sunyi...

huhauhauhuaa


nnt hidup sy semakin sepi tanpa baca blog kamu...huhu

be strong dear...

love ur self before others..

Hidayati Farhan berkata...

ouchhh, kenapa ni dear? sape yg saketkan hati awk neh?

dugaan skek2. saya tau awk tabah. take ur time k

will miss u

Hafiz berkata...

Dugaan biasa la tu.. nway,,congrats sbb dpt smbg ACCA..

NOIN berkata...

awat nya hannah? jaga hati orang jage jugak . tapi jangan la sampai kita pon makan hati. kang kurus aku jeles tau . haha :P JKidding.

Jangan sedih2 la. kalau dah tak tahan sangat terus terang je g jumpa terus budak tu. jangan simpan. sabar yer. Be strong bebeh.

♥S@R@♥ berkata...

adik kakk cayang..

apakah yg terjadi? risau plak akk baca entry ni..

pe2 pun kuatkan semangat..jgn nangis2 nnt xcomey ;)..
sabar ea dgn apa jua ujian..

jgn nyorok lama2 tau..nnt akk rindu..hehe

♥S@R@♥ berkata...

ninonino.. doktor dtg nak checkup N..hehe

n xok lg ke?..

StrewberiManis =) berkata...

alia :

ohh sungguh ku xsangka belog ini ada "permenant silent readers " :)

thanks dear :)

N dah ok dah
xbest ah merajuk lama2 kan
ewahhhh belagak gile :P

StrewberiManis =) berkata...

hidayati :


dah ok dah
biasalah lumrah hidup kan
hikssss :)

StrewberiManis =) berkata...

hafiz :

tau xpe
biasalah tu, nak test feeling N
kahhh kahh kahhh

eh bile nak belanja mc flurry nih? *tetibe :P

StrewberiManis =) berkata...

NOIN :

kurus2 pon best gak nih
cuti ni makan tdo makan tdo je wehh
sumpah rasa dah mula ada lemak2 tersentil balik
kahh kahh kahh

StrewberiManis =) berkata...

sara :


eh n pon xnak nyuruk lama2
rindu dekat akak & baby
HEHE :)