Isnin, 20 Jun 2011

Alhamdulillah :)


Terima kasih Ya-Allah kabulkan doa yang ku pohon ini :)




*sila click gambar utk dptkan tumbesaran yg chantekkk macam saya. Errr(?) ::




kurang dari 3minggu lagi, ku kembali menyandang gelaran sebagai PELAJAR :)
tapi kali ini pelajar dalam bidang profesional, ACCA
Syukur, impian saya mahu sambung ACCA seusai tamat degree terlaksana :D
doakan saya dapat abeskan 5-5 paper ini secepat mungkin ye
saya masih dalam perbincangan mahu amek 2 paper or 3 paper utk 1st sem :)



buat rakan2 seperjuangan yang gagal menerima tawaran ni,
aku nasihatkan, buatlah surat rayuan
sebab kau dah lepas 1st selection (interview)
jadi, nama kau memang ada dalam sistem tapi kuota dah cukup
tu yang kau xditerima sambung profesional
kot2 ada candidate yang tarik diri,
so adalah kekosongan kan? :)



tadi staff UiTM bagitau saya, pemegang biasiswa JPA semasa degree,
automatik disambung penajaan jika sambung profesional
jika berita itu benar, ALHAMDULILLAH rezeki saya lagi :)
terima kasih Ya-Allah di atas NIKMATMU ini :D
*akan check balik dgn JPA.



15 ulasan:

NOIN berkata...

wow. tahniah hannah. pejalanan ko smooth je kan. Alhamdulillah. buat yang terbaik. aja-aja fighting! hihi

Fiza Hamzah berkata...

congrats sayang..!!

Aeen berkata...

congrats anne...blaja rajen2 au....i'll support u dear...:D

NurIzza berkata...

pemohonan kita tak berjaya.. sedih :'(

nadira naser berkata...

tahniah anne. hari tu aku nampak kau kat ou. makan tpt same. mcd. nak tego takut kau tak kenal. hehe

♥S@R@♥ berkata...

TAHNIAH N..muahhhhh sikit ;)..

semoga terus berjaya

StrewberiManis =) berkata...

NOIN :


dah tertulis buatku perjalanan sebegini :)
yang penting kite jgn putus asa utk berdoa ok :)

doa kan aku ye sahabat :D


p/s : ain, jom buat ACCA? Kata nak jd partner aku bila aku buka audit firm :)

StrewberiManis =) berkata...

peja :

thanks sayang :)

doakan aku ye sahabat :D

StrewberiManis =) berkata...

Aeen :

thanks dear
ape? blaja malas2?
HAHHA :P

btw, doakan aku ye :D

StrewberiManis =) berkata...

izza :

try buat rayuan
sebab siapa2 yg diterima twrn,
kena buat pengesahan samaada terima or tolak tawaran
if ramai yg tolak due to personal reason, maybe ade kekosongan


try update kekosongan dengan KP profesional
JGN lepaskan peluang ni
sbb kau dh lepas 1st selection
RUGI sngt2 :)

StrewberiManis =) berkata...

Nadira :

thanks :)
dapat sambung x?

eh ni nadira kecik2, comel2 kan?
yg geng dengan ayuni syazana kan kann?
hehehe :)


la yekeeeee
aku pon mcm perasan kau
tapi tkt nak tgr, tkt slh org :P
pastu konon2 berani dah la nak tgr
after basuh tgn lepas makan
tapi kau dah xdeeee, hilangggg
HAHA

StrewberiManis =) berkata...

sara :

thanks dear
laaa muahhhh sket je ke?
nak lagiiiii
HEHE :p

doakan n ye sayang :)

NOIN berkata...

aku lambat lagi hannah. aku 2014 baru habis. itu pon kalau ko boleh tunggu hihi. mane ACCA lagi . lambat sangat T____T

Tanpa Nama berkata...

nak tanye, cmne nk apply acca ni ye?
uitm akan kluar kn kt website ke?
tq.
:)

StrewberiManis =) berkata...

tanpa nama :

ye kot. saya dah lupa la
tapi nak selamat, sentiasa update dengan BSN sbb awak akan kena bli pin no dekat BSN & baru leh apply online dekat portal

ok, clear x?