Rabu, 11 Mei 2011

Baru Sampai Gombak


pagi tadi lepas subuh terus mengemas
Sumpah penat gila
sampai sekarang pinggang rasa lain macam
belakang badan pun sakit je ni :(
tula, buat kerja tak ingat donia
dah siap2 semua, baru perasan badan sakit2 :(



:: Hanya sebahagian. Barang2 lain ade dekat Hall :). Baru barang sendiri dah banyak ni. Kawen sok? *pengsannnnnnn* ::



saya tak bawak banyak barang balik Gombak
sebab hujung bulan depan InsyaAllah saya balik Shah Alam semula
saya kan nak sambung ACCA


tu pon mula2 pening nak settlekan mengemas & rumah sewa
ikotkan kontrak kami tamat 15.05.2011 ni
nak sambung, kena bayar deposit lain
tapi kami xtau status dapat tak sambung ACCA
kang bayar deposit tapi xdapat sambung,
jenuh gak la



last2 saya negotiate dengan owner rumah sewa, minta "hold"
tak pernah2 penyewa mintak "hold" dari owner ok
HAHAHAHAHA
mungkin sebab kami dah 4 tahun menyewa situ, dia ok aje :D



:: Mak bising barang tak muat masuk dalam kereta. HAHAHAHA. Tak pasal2 meja jepun yg kaki dia buleh lipat tu kena tinggal Shah Alam :( ::


At Last, washer machine, peti sejuk, micro wave, saya tinggal
sebab nak guna lagi nanti kan
Andai kata saya tak dapat tawaran sambung ACCA,
sewa lori aje, angkut semua barang2 tu balik Gombak
sonanggg aihhhh :P




Now, saya baru sampai Gombak
Misi persiapan perkahwinan bermula esok :)
dalam kereta tadi borak2 dengan parents pasal persiapan
uhhh terujaaaanyaaa :D



ok, saya masuk tdo dulu,
Good Night :)




P/S : TQ kepada hzmate sebab tolong angkat barang2 I td. Dah la banyak, berat pula tu. Sampai kasut2 pon tertinggal. Uwaaaaaa. camne ntah buleh lupe. Padahal dah letak depan pintu. Tu la, bila dah bawak balik banyak barang, mesti ade yang tertinggal. Tak cung la pakai 1 jenis sandal je cuti ni :(



2 ulasan:

r3d lollip0p ♥ berkata...

wah ! tentu seronok kan :) !

StrewberiManis =) berkata...

red :

seronok aihhh
nak rehat sepuasnya
hoho :)