Sabtu, 9 April 2011

Terima Kasih Ya-Allah :D


Sayang, terima kasih utk segalanya
tak terucap dengan kata2
*speechless :(


sungguh, minggu ni saya downnnn
tapi Incek Fauzy "bangun" kan saya dengan kata2 semangat
sanggup berjaga sampai 2pagi semata-mata temankan saya buat report
*teman melalui handphone je la :P
thanks sayang :)



tadi kami lunch bersama
makan burger king & eskem baskin robbin
seronok sangat dapat makan bersama
hilang terus tekanan kerja :D
thanks again sayang sanggup datang ke shah alam



lebih buat saya terharu, Incek Fauzy bagi saya stok makanan
seperti susu segar, Scott emulsion & ape lagi ntah
tak ingat la pulak
sambung stress balik kot?
sbb dah balik ni kena mgadap laptop sambung buat report
HAHAHAHA




tapi banyak makanan yg bagi tenaga la
sebab 3, 4 minggu sejak kebelakangan ni saya memang x cukup tdo
Incek Fauzy sangat risau
tu yg bagi makanan kesihatan




Ya-Allah terima kasih pertemukanku dengan insan sebegini
rahmatilah hubungan kami selamanya :D



sorry gambar yilekkkk pociii
sebab malas nak upload
ade je dalam phone, tapi malas nak transfer
sbb stress kot?
HAHAHAHA
nak jugak kaitan dengan benda yg xde kaitan :P



now jam hampir 7malam
saya tak tidur lagi since 3pagi
demi menyiapkan report!
huhhhh cepatla cuti sem
saya memang betul2 dah flat gilep ni :(




Tiada ulasan: