Selasa, 8 Mac 2011

Welcome Nokia N8, Goodbye SE Z610i

Masih kekok menggunakan handset baru
nak taip SMS pon terkebil-kebil wehhhh
nak call out lagi la, mula2 saya tak tahu nak tekan hape
memang abes canggih dah la
hebat tak hebat penangan handset ni
cepat cakap "hebat"
if x, saya piat telinga korang
ewahhhhh suka2 je nak piat telinga orang kan :P
saya joke jela :)
sebenarnya haku yang tak tahu. salahkan handphone plak :P. HAHAHA

:: Nokia N8 sponsored by ayah. Thanks ayah, N janji akan perform yg terbaik utk last sem ni. Bodekkah? HAHAHA ::

:: SE Z610i ::
walau diriku telah mempunyai N8,
kau tetap dihatiku!
4tahun telah berkhidmat denganku
terima kasih sony pink :D
pink selamanyaaaa
errr gelissssss pulak :P
saya tak trade in handset sony ni
sebab sayang wehhhh
sentimental value tu
ayah bagi masa saya 1st year degree :)




6 ulasan:

FzA FzO berkata...

pinjam...

::FAIZ FARISH:: berkata...

wah cangih la hp... huhu, saya ni pakai nokia bese je

farrah isnanee berkata...

masyuk bole ah...huhu

StrewberiManis =) berkata...

Fza :

boleh2, mai datang shah alam amek :P

StrewberiManis =) berkata...

Faiz :

sebab handset lama dah teruk baterinya
xleh standby lama
tu yg terus beli :)

StrewberiManis =) berkata...

farah :

eh2 mana ade la
kau ni ponnn :D