Rabu, 2 Mac 2011

Bertunang : Sudah 2 Bulan Berlalu. Alhamdulillah :)

Alhamdulillah sudah 2 bulan menjadi tunangan Incek Fauzy
tak sangka hubungan yang hanya sekadar kawan,
*kami tak pernah declare as couple. Cuma saya ingat 30.08.2003 ialah date kami berkawan :)
sudah sampai ke alam pertunangan
InsyaAllah hujung tahun ini bakal disatukan :)


ikutkan perancangan kami,
kami nak bertunangan seusai saya abes degree saya ni
dalam bulan 6 tahun ni, gitu la
tapi kami hanya merancang & DIA yang menentukan
benda baik, 2-2 belah setuju dicepatkan
saya macam terkejut jugaklah
aishhhhh, dah la abes praktikel pun dah lambat
kelam kabut buat persiapan
HAHAHAHA
Alhamdulillah majlis baru2 ni berjalan dengan lancar
Syukur Ya-Allah :)



tarikh kawin memang dah ada
dewan pon ayah dah booked
tak sampai seminggu cincin tunang hangat dijari manisku,
ayah dah tetapkan date
hebat betul bapakku ni
tak sabar nak terima menantu sulung ye
hehehe :)

InsyaAllah saya abes paper final sem bulan 5 ni,
baru nak buat persiapan kawin
check list semua memang dah buat
awai2 lagi haku dah buat
HAHAHAHA :P



Nota Kaki : Yeayyyyy album tunang dah siap :)

4 ulasan:

pRincESs_N berkata...

kjap je da 2bln..kawen jmput ekk..

Faten Ahmad berkata...

tahniah yeah.. hehe

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

sungguh pantas kan masa berlalu
huuuuu

StrewberiManis =) berkata...

Faten :

Thanks dear :D