Rabu, 2 Februari 2011

Sg Kemensah




Eh ni sambungan dari E.N.T.R.Y I.N.I ye
siapa tak baca lagi entry tu, p baca dulu
tak baca pon tak apa
strewberimanis budak baby face tak paksa
HAHAHAHA




oh lagi satu, entry ni penuh dengan gambar ye
alaaaaa saya tahu anda lebih berminat tengok gambar dari tulisan
kannnn kannnnn kannnn
ewahhhh malu pulak nak ngaku ye
takpe2, saya faham
sebab tu saja saje je upload gambar banyak2 :)




actually ade lagi gambar
tapi saya pilihhh mana nak upload
yela gambar semuanya 700++ kottt
jammed blogger.com ni if haku upload semua
HAHAHHAHA


ok, mari mulakan ;D





Walaupon plan ke Pulau Pangkor dibatalkan oleh saya sehari sebelum berangkat,
tapi kalian dapat plan untuk mandi sungai
thankssssssssssss a lottttttttt bebeh
terubat sikit kesedihan di hati ni
ewahhhhh ewahhhhhh
hehehe :)




Our pondok

memang chantek ah pondok ni betul2 ngadap port we all
pondok ini disewa dengan harga RM 50 utk 1 hari
tak tahulah murah ke mahal
saya pakai bayarrrrr aje
mahal ke murah eh???



sampai2 aje, memang saya terus ngapppppp
laparrrrrr bebeh
saya kan memasak seawal 3 pagi
gile gigih tu
HAHAHHAA



huitttttt tak sejuk ke?
saya memang tak berani nak turun lagi
sejukkkkkkkkkkkkkkkkk weiii



aiiii yark, sejuk ke?
*ayat belagakkk. padahal saya pon takut nak turun :P*
HAHAHAHAHA


haaaa hambek kauuu
baru kena tegur, dah tunjuk ke-gentle-an beliau
terus nyelam ke tengah tu
weiiiiiiii sejuk tu air
tabik spring ah dengan kau Yark :)
aku? memang tak berani la
hanya kuis2 air dengan kaki je
HAHAHAHHAHA





Memang susah nak naik benda alah ni
agak licinnnnnnnn


dan juga agak SENANG nak jatuh balik
HAHAHAHA
jatuh sebab Yark goyang2kan balak tu
nampak tu Yark muka puas dapat jatuhkan Fatin
HAHAHAHAH



ya, yaaa strewberimanis baru nak muncul di tengah2 sungai
orang lain dah selamat duduk atas balak tu
punyalah takut air
sejuk katanya
HAHAHAHAHA


eh tapi sumpah sejuk ok
bayangkan after subuh, hujan baru berenti
so buleh bayang tak betapa sejuknya???


N, tak bahaya ke mandi sungai after hujan baru berenti?
tak, tak sebab kawasan ni landai
kau pijak, tak ade lekuk2 la, batu la
hanya ada pasir halussssssssss yang rata
best kan macam ni :)


sebab tu saya berani mandi
kalau tak, duduk atas ajelah
JAGA (read : telan) makanan
HAHAHAHA



Berat 5 WANITA = berat 2 LELAKI

tak percaya?
tengok balak tu, berat dekat yark & Akmal
HAHAHHAHA




cubaan berdiri ramai2 atas kayu balak :)


yeayyy berat kami balance
sebab balak tu balance
eh buleh ke guna teori macam ni?
HAHAHAHA




tapi sekejap aje dapat berdiri bersama
tak lama lepas tu, Eila jatuh :)





cubaan utk berdiri bersama semula
soooooo sweet dapat diri mengimbangkan badan bersama
eh kau ingat senang ke?
susahhhhhhh ok
kecuali yg hujung kiri & kanan
sebab diaorg ada tali utk berpaut
yang lain hanya genggaman tangan ajelah
kalau kau jatuh, sila naik kembali ok
HAHAHAHAH



tengok, kan dah jatuh
HAHAHAHA
eila pon macam gaya nak jatuh aje :P



ahhh memang selamattttttt la 3 orang jatuh :)

yeayyyyy Fatin, kita JUARA
Hoyehhh hoyehhhh
HAHAHHAA




Hebat kau Mal
gaya itu amat pentingggg :D



Ape ni Mal, tadi gaya dah hebat,
ni tergolek dog atas kayu balak tu
lawak la pulak aku tengok gaya kau
HAHAHHA



ringankah aku kerna balak tu terjungkit belah aku?
weeeeee




Eila Hebattttttttttttttttttt!
N memang tak berani laaaaaaaaaaa
penakuttttttt la katakan :)





dah2 jom balik
before balik kena melompat dulu eh?
ok2 tak pe, go on :P

next, karok dekat Wangsa Walk :)





orang lain karok,
saya bantai makan cookies :p
haishhhhhhhhhhh asek makan aje :P


masa ni, Yark pakai spek hitam, then diammmm aje dekat penjuru sofa
kiteorang macam pelik gak la
bila disergah, YARK TIDOOOOOOO weiii
penat main air katanya
HAHAHHAHA



tau lah bilik karok ni gelap, sejuk & sedap utk tdo
orang lain pon penat gak main air
HAHAHAHA



paduan suara Eila & Yark :)

masa yark nyanyi lagu " Pada Syurga diWajahmu : Nash ",
saya tibe2 sebak
mungkin terlalu menghayati lirik kot?
yela saya duduk betul2 depan screen kan
HAHAHHAA


saya ingat diaorg tak perasan
kan gelap bilik karok tu
tibe2 diaorang perasan mata saya merah
maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu weiii



rasa macam nak capai beg, terus blahh
HAHAHAHA ;p


diakhiri aktiviti kami pada hari tersebut di kedai Handset
Mira & Eila beli Nokia E5 ok
survey2 terus beli
on the spot terus Q di ATM
cayalahhhhhhhhh :)



btw, thanks again sahabat kerna mengubat kesedihan ini
N batalkan ke pangkor, N yg sedih lebih
huhuhu
rindu gile dengan korang bila taip entry ni
ada masa kita hang out lagi ye :D




2 ulasan:

farrah isnanee berkata...

wow!!beshnye...lame da tak p kmensah ney...tp kowg p yg mane 1 eh?cm lbey menarik je...huhuhu...byle turn kite plak ney N?

StrewberiManis =) berkata...

nanee :

port we all dalam sket
best gileeee weiii tempat ni
sebab ia landai
aku xde potensi nak lemass
HAHAHA


ntahla, kau plan la
bagi date nanti aku reserve of us to enjoy
buleh ajak peja, aeen skali :D