Khamis, 3 Februari 2011

Akibat Durhaka kepada Tunang :P



Kaahhhh Kahhhh ini lah akibatnya bergaduh manja dengan tunang :P


ohhh now saya saket mata la
bukan ketumbit, dah juga bukan lebam
saya pon tak tahu nak describe macamana
aishhhhhh


saya ingatkan sakit biasa je
sebab peel saya ni, suka gosok mata kuat2 masa bangun tdo
konon nak bagi mata cepat segar la kan
cehhhhh podahhhhh
hahahahha ;p



mungkin kesan gosokan yg kuat tu, tissue mata injurred kot?
buleh tahan kuat jugakla pagi tadi gosok mata
padan muka kau N :p



adehhhhh esok mahu keluar dengan Jaja
member dari matrik Perlis turun KL wehhhh
sanggup turun KL sebab nak jumpa saya
ohhh terharuuuuuuu
almost 4 years tak jumpa ok :(




Jaja, esok kau jangan tanya aku kenapa aku pakai sunglases sepanjang kita hangout ok
aku nak feeling jadi vogue kejap
(read : aku nak sorokkan mata aku ni haaa :P)



ok, saya nak turun dapor cari ice
kot2 la kalau tuam, ia surut sikit kan *hopefully*
jangan kata tak ade ice dekat ice box sudah
malas nak keluar malam2 buta ni haaa p 7-eleven beli ice :(


Dr, saya nak MC seminggu buleh?
minggu depan baru saya balik Shah Alam
org lain cuti midterm seminggu,
saya balun 2 minggu
hehehe :P






Tiada ulasan: