Sabtu, 5 Februari 2011

Akhirnya ke Klinik Jugaa...


Baru pulang ke klinik
itu pon masih berkira-kira xmo p klinik :p
masih lagi perasan wanita besi
padahalll??
Kahhh kahhh kahhh



semalam lagi mak dah suruh p klinik
siap bagi duet
tapi saya macam malas nak p
sebab dah tahu Dr bagi ubat ape
mesti eye drop, pain killer & antibiotik



tadi gagahkan diri ke klinik juga
kerna merasakan begitu sakitttttttttt sekali ok
tak tertahannnnnn dah
tak lena tdo malam tadi
asal berdenyut je, saya terjaga
pastu nak tdo balik, perghhhhhhh terkebil -kebil :(



5 jenis ubat, RM 50
bapakkkkkkkk mahal weiiiiiiiii
terkedu haku bila akak kaunter tu sebut harga



tapi tak apelah, kerjaya Dr memang memenatkan
sentiasa kena standby demi pesakit
tak kira siang mahupon malam
yela sakit ni sentiasa ade
tak ada musimnya




akak saya di Hosp Ipoh nunnn mahu gilakkk agaknya
memanjang on call
balik, tdooo je
bangun tdo, sambung masuk Ward
tak dak life kata orang
tapi demi nyawa rakyat, beliau berkorban masa "enjoynya"



weiiii Jana, after 10years, kau balik la Gombak
bukak klinik sendiri
aku saket ke, buleh rembat ubat aje
no consultation fee, bayo harge ubat sahaja
HAHAHAHAHA :p



ok, tadi Dr bagi MC
siap tanya saya " i give u 2 days MC "
sehari pon cukup la Dr
tu pon saya standby in case mata saya tak elok2 lagi
if ok, esok saya ke class seperti biasa
sebab naik cuti ni, saya ade banyak team works
last sem kan, banyak project & asingment



Nota Kaki :

Sakit merupakan penghapus dosa2 kecil. So jangan mengeluh jika anda sakit. Tapi bersyukurlah bahawa anda insan terpilih utk menghapus dosa2 silam :)



4 ulasan:

nurayunni berkata...

best la dapat cuti kan..:)

StrewberiManis =) berkata...

nuraynunni :

best kalau tak ada kerja
tapi kalau ada kerja, mesti nak cuti pon tak tenang =.=

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

semoga cepat sembuh dik

StrewberiManis =) berkata...

kak yanie :

thanks kak :D