Rabu, 26 Januari 2011

Pulang ke Gombak Sebentar



After magrib semalam, saya, Fatin, Izati balik Gombak sekejap
melawat rakan sekelas form 5
mamanya meninggal 3 hari lepas
Al-Fatihah





after jumpa Syifa, kami semua pecut balik Shah Alam
Saya & Fatin ada clas pukul 8pagi esoknya (read : arini)
Izati pula kerja (praktikel)
memang nak tak nak, kena pulang juga Shah Alam la kannn
walaupon 3-3 memang asal Gombak
agak kecewa disitu ;p
HAHAHAHAHA :p





before balik Shah Alam, saya singgah rumah di Gombak kejap
sebab nak amek kereta
bawak balik Shah Alam




sampai Shah Alam pukul 12am
siap2 masuk tdo, pukul 1 baru tdo
dan tadi pukul 5.30am saya terjaga
letihhhhhh sangat




now saya baru balik clas
arini tak ada clas petang
kalau esok tak ada clas, kejap lagi dah cabot balik :P




ok, saya nak tdo sat
pening pula lately masa tdo tak betul
busy dengan project kan
selagi tak siap, hati tak tenang aje
but now Alhamdulillah dah siap
dan saya nak ganti tdooooooo
bye you all :)
HAHAHAHAHAHAHA ;p





2 ulasan: