Ahad, 30 Januari 2011

" Muka Awak Ni Macam Baby Face Lah :) "



Malam tadi saya ke kenduri Tahlil arwah mama Syifa
pastu terjumpa kawan masa sekolah rendah dulu, Hafiz
Hafiz ni 2 pupu dengan Syifa
Ohhh kecilnya dunia ini :D



Tak sangka Hafiz masih kenal saya
yela weiiiii almost 11 Y.E.A.R.S tak jumpa
tapi Hafiz still recognise saya
Thanks Hafiz sebab masih kenal saya :)



malam tadi saya memang gagal ingat dia
matik2 saya yakinkan dia, dia salah orang
jahat gileeeeeeeeee aku ni :P




but now saya dah dapat ingat dia
maklomlah, majalah sekolah rendah dulu mana ntah hilang :P



bila SMS dengan dia,
saya tanya dia


" macamana buleh cam muka saya ? "



tahu dia jawab apa?
ok jangan muntah ok
HAHAHAHAHHAHA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


" sebab muka awak macam baby face. Still macam dulu "




Hoiiiiiii baby face ok
masa sekolah rendah buleh la baby face
ni dah jadik tunang orang, still baby face ke?
kalau ye, untung la Incek Fauzy :P


B.A.B.Y F.A.C.E OK!
HAHAHAHAA saje nak ulang & kasi font besar :P




Thanks hafiz masih ingat saya
keep n touch ok
saya kawin nanti InsyaAllah mahu jemput geng2 sekolah rendah :)



walaupon kata orang facebook (FB) menemukan rakan2 lama
tapi tidak seperti saya yang tak ada FB *sobbb sobbb*
hanya menghadiri tahlil arwah & dapat mengeratkan silaturrahim



eh bukan maksud saya kau ade niat lain masa attend tahlil arwah
tapi dengan majlis sebegitu, anda buleh eratkan silaturrahim :)
haaaa gitu ye, sila jangan salah faham ok :D




errr kantoiiii saya perasan Hafiz jeling2 saya
end up masa before balik, Hafiz cuba tegur saya :P



ok, B.U.D.A.K B.A.B.Y F.A.C.E *sila jangan muntah ;p
*tibe2 feeling budak baby face. HAHAHAHA
nak keluar sat
nak p bank in duit sewa rumah di Shah Alam nunnnnn




8 ulasan:

Fiza Hamzah berkata...

hahahahaha..jgn pulak nanti ko tukar strewberi manis jd budak babyface ye hana..mrh en.poji nnti..:D

StrewberiManis =) berkata...

fiza :


most probably aku change to " baby face " instead of " strewberimanis
sapa tau kan :P
HAHAHAHA

*berangan mode :P *

Fiza Hamzah berkata...

ok..itu tamak... :D

StrewberiManis =) berkata...

fiza :

peja, ingat tak pesan ustazah Che supiah, kita tak baik jeles dengan org
HAHAHAHAHHAA

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

BABY FACE yg dalam raja lawak tu eh....sathia pun nama dier baby face...

kekkekek

StrewberiManis =) berkata...

kak yanie :


aishhhh kak, malu ai tau :D

asybedazzle berkata...

okay apee org kata mcm babyface.
instead of nenekface.
woah! hahah

StrewberiManis =) berkata...

asybedazzle :

nenekface lagi rock whattt
nampak matured sket
ni baby face dari sek rendah until now
ape kesssss
tak dak perubahan langsung


eh2 tapi still baby face pon ok gak
feeling mudaaaaaaaaaaaaaaaaa :P