Ahad, 2 Januari 2011

I'm Officially Engaged. Alhamdulillah :)




Nahhh gambar sekeping dua dulu
nanti saya upload later on okeh
ni pon dapat softcopy dari kawan Incek Fauzy





20 ulasan:

naimahisemaail berkata...

okay...sy sgt nerves okay (haha mcm ak je yg tunang)..
1. kamu sgt cantik!!!dah ade seri pengantin anne..
2. Pink sgt kene dgn kamu..hehe ayu sgt..
3. nak lagi...we want more..hehe..

[e][cHa][ChA] berkata...

congratz dear =)

StrewberiManis =) berkata...

naimah :

klakar la intro kau, hehe

1) Thanks, tgh darah manis kan, hehe

2) ramai cakap mcmtu, thanks again :)

3) nak lagi? sabar ye, nanti aku upload. softcopy dah ade ni. tapi dari kawan fauzy la. dari official fotografer xdpt lagi :)

StrewberiManis =) berkata...

echacha :

thanks dear :)

pwincess AJA berkata...

cantikkkkknya!berseri-seri muka akak!;)))

r3d lollip0p ♥ berkata...

tahniah dearie!
semoga kekal hingga ke jinjang pelamin dan mendapat barakah selalu :)

Ati Masrif berkata...

wah...dah jadi tunang orang

pasti gembira dan rasa mcm tak percayakan..

nikah nanti jgn lupa jemput kak ati ^_^

shuzana berkata...

tahniah dik..kamu sgt gojes..

shiqin ghazali berkata...

nak gambar lagihhhh

StrewberiManis =) berkata...

AJA :

ye ke?
thanks dear!! :)

StrewberiManis =) berkata...

r3d lollip0p ♥ :

thanks dear
Aminnnn :D

StrewberiManis =) berkata...

Kak Ati :

Ha ah kak, rasa macam tak percaya je
mesti akak dulu mcm ni kan
hehe ;)

ok kak, nikah nanti PASTI ajak akak :D

StrewberiManis =) berkata...

kak Shu :

Thanks kak shu :)
*blushing sebab kena puji ;D

StrewberiManis =) berkata...

Shiqin :

Sabaq naaaaaa
ade kje sket ni
nanti aku upload ye :D

RyuJi SaTo berkata...

congrate!!!
nk tunang gak!!!...
hahaha

StrewberiManis =) berkata...

Ryuji :

Thanks bob
haaa boleh2, tak ade hal la
p suruh mak kau merisik GF kau :)

Farah berkata...

congratulation.
mne gmb ngn en. fauzy? xde ke? hehe

StrewberiManis =) berkata...

Farah :

thanks for the wish
ada, nanti upload dekat entry lain
sabar ye :)

Zack ~ 'A berkata...

Tahniah N!! sweet sgt N in pink!! i loikeeee!~~~

StrewberiManis =) berkata...

zack A :

thanks dear :D
N memang suke pink pon
same la kita ye
hehehe :)