Selasa, 4 Januari 2011

Bertunang : Ketibaan Rombongan Lelaki


Since saya lambat di makeupkan,
so semuanya jadi lambat :((



saya budget nak siap 30min awal sebab nak borak2 dengan member2
tapi elok saya keluar bilik aje nak tengok2 hantaran,
*kan malam tu baru buat. Tak sempat nak tengok semua ;p
tibe2 kecoh dekat luar rombongan laki dah sampai
uhhhh saya DIHALAUUUUUUU naik bilik ok!
*Incek Fauzy pon dihalau duduk dalam kereta. Sama2 kena halau ;p
HAHAHHAHA ;p





Yang pakai baju batik tu bakal ayah mertua saya
2 lelaki dekat kiri tu abang2 Incek Fauzy





Kaum ibu belah Incek Fauzy

Hantaran warna biru tu dari Incek Fauzy

&

hantaran warna pink tu dari pihak Saya

ehhh geram ohh tak sempat tengok hantaran dari pihak kami :((




Ok yessss, dapat pon tengok hantaran dari pihak kami
tapi dari jauh jela
nanti dapat softcopy dari Official photograper (OP) saya,
baru leh tengok secara close up
sebab OP tu shoot hantaran setiap satu :)




kan saya bagitau adek laki saya, farith tak dapat balik kan
sebab MRSM dia dah start belajar
tapi masa hari sabtu, dia ikot Pak Long saya (jurucakap)
Pak Long memang duduk melaka
so apis (anak Pak Long) amek farith dekat MRSM dia
& ikot balik Gombak
selesai Majlis, farith ikot Pak Long balik
memang dia rushing ah :D

Thanks Farith sebab sanggup hadir hari bahagiaku :)




Ohh ye, jurucakap pihak saya ialah Pak Long
*yang pakai baju melayu merah bersampin songket
Pak Long ialah abang sulung mak saya

dan berbaju melayu biru gelap itu ayah saya :)




masa ni saya diminta keluar dari bilik
sumpah berdebarr weiiii
tiba2 kena panggil keluar
sedangkan perbincangan belum selesai lagi
sebab ade sedara belah Incek fauzy nak tengok saya
katanya takut tersalah orang since saya langkah bendul kan
kang bertunang dengan orang lain,
kawin dengan orang lain
ohhhh mintak simpang laaa weiiii :P



Cuak weiii time ni
kena tinggal duduk sorang2 dekat sini :((
sedangkan kawan2 saya dekat hall satu lagi
memang diaorang duduk depan mini pelamin



Bersama sebahagian adik-beradik mak
2 dari kanan tu nenek saya
mak kepada mak saya
the only nenek yang tinggal
belah ayah saya 2-2 dah meninggal





Ni la adek bongsu saya, Huda
ramai kata muka kami sama
dan mencadangkan saya amekkan paper PMR huda
cetttt ade pulak macam tu
HAHAHAH


tapi sungguh oh, ramai kata muka kami sama
bila balik kampung, nenek saya slalu tersilap


" N, lama ke cuti? "


padahal yang dicuit tu Huda ok
sumpah klakar gile
huda pon benggong gak
bantai kenakan nenek aku balik


" ha'ah cuti lama la ni *sambil tahan2 gelak :P* "


btw, Huda, thanks tolong2 aku kemas rumah
amek itu amek ini
kau memang adek yang baik ah :)
lain kali buleh tolong aku lagi ye
*bodekkkkk*


ni adek beradik ayah & anak2 beliau
ayah saya ada 4 beradik
dan ayah yang ke 3



ohhh masa hari bertunang tu, sumpah macam princess ok
HAHAHAHA tibe2 feeling princess :p
sebab sane sini flash kamera
silauuuuuuuuuuuu saya
tapi saya sukaaaa sangatttt
HAHAHAHAHA ;p


masa tengah shoot dekat pelamin,
Abg Halim, OP saya, ajak shoot outdoor dekat luar
dia suruh ajak Incek Fauzy skali



mula2 saya macam tak nak
yela tunang aje kot
tak yah la nak beroutdoor bagai
kawin esok baru buat
tapi bila tanya mak ayah, diaorang kasi aje :)



lagi satu sebab, OP saya ni unlimited shoot
kan sesetengah OP limit kepada certain2 pcs shoot je kan
tapi OP saya ni tak
dah la harga murah, unlimited shoot
album pula sangat lawa, pakai cristal cover ok
tak sabar nak tunggu siap
OP saya ini adalah ketua pengawas masa sekolah menegah dulu :)



ehhh macam panjang pula entry kali ini
nanti saya post gambar kami beroutdoor pula ye :D



Nota Kaki :

Masa hari bertunang, sedara2 saya ramai yang cakap diaorang baca blog saya. perghhhh sumpah malu. Mana ntah diaorang dapat URL. Saya tak pernah bagi. Maluuuuu kot nak bagi ;p. Lepas ni tak leh nak post bende2 mengarut. Sebab ada bawah umur. HAHAHAHA




8 ulasan:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

sweet hantaran n pelamin...

cik tunang pun manis mcm setoberi

hehhhee

Amirrah Zawani berkata...

selamat bertunang...
wahh pink vs biru..
saya pun malu bila org yg kita kenal baca blog.. =_=

StrewberiManis =) berkata...

kak yanie :

thanks kak
manis macam "strewberimanis" eh :D

StrewberiManis =) berkata...

Amirrah :

thanks yangg
ha ah, segan kan
kawan2 baca macam xrasa malu sangat
ni related family baca, perghhhh malu ah :P

NOIN berkata...

N hari tu kakak ko takde kan ? aku cari2 jugak igtkan yang pakai purple tu kakak ko . haha patot mcm muda. adik rupa nya :P

StrewberiManis =) berkata...

NOIN :


HAHHAHAHA
tu adek aku la yangg

a'a akak aku xde
dia oncall la masa aku tunang aritu
nak balik pon xsempat

p R i n c E S s _ N berkata...

hntrn superr cantekk..

bekas cincin tu same gn N pnye ms nikah..

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

thanks dear

eh same ye
kebetulan sama
dah la nama panggilan kita pon 'N'
uishhhhh
hehehhe