Selasa, 25 Januari 2011

Alhamdulillah, Both Projects are Successfully Done :)


Alhamdulillah 2 projek selesai
agak stress 2 minggu ni tak cukup tdo
memanjang discussion :((
ngantuk, letih, sengal2 badan, demam
semua ade. Complete package :P
tapi tak apelah, last sem kan
nanti lepas ni mulalah rindu zaman belaja
hehehe :)




tulat (jumaat minggu ini) akan bermula sem break
Ya-Allah sukanya saya
buleh bantai rehat puas2 :p
walaupon tak lama (hanya seminggu),
but as long as can rest, hang out, layan movie
tu dah cukup bagi saya :D




Siang tadi projek ke 2 saya settle
elok selesai aje,
dapat tahu JPA dah masuk
perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
enjoy sakan la cuti ni
siapa mahu teman saya tengok movie & shopping??
please let me know ye
tengah stress ni
HAHAHAHA :P




nanti saya update sepanjang kehilangan saya 2 minggu ni ye
banyak nak share ni
tak sabarrrrrnye :)



ok, saya ade assignment harus siapkan sekarang
jumpa lagi next entry yoo :D
*hati gumbira kerna JPA dah masuk plus projek dah settle. Alhamdulillah :D*



Nota Kaki :

Siang tadi dapat SMS dari Fatin. Mama Syifa (rakan form 5) meninggal pagi semalam. Sama2 kita sedekahkan Al - Fatihah kepada arwah. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.

InsyaAllah esok after class, saya & Fatin akan balik Gombak kejap utk melawat Syifa.



5 ulasan:

Fiza Hamzah berkata...

hang balik kelas kol bape? mau folow..tp pas aku balik kje la 6pm..
tp klu korg abes kelas awl..its ok ler..

StrewberiManis =) berkata...

Fiza :

Aku abes clas pukul 6pm
maybe after magrib baru gerak
sebab kalau gerak after abes clas,
konfem jammed kan
time orang balik kje maa


ok, nanti aku text kau eh
aku balik gombak kejap aje
after ziarah, terus balik shah alam
aku ade clas pagi esoknya


jom follow reramai
aku & Fatin gerak dari Shah Alam
nanti jumpe yg lain2 dekat Gombak

Fiza Hamzah berkata...

ok..nanti ape2 hal roger k..

Fiza Hamzah berkata...

ok..ape2 t roger k..hana t nak roger kol nom 012 aku tau..

StrewberiManis =) berkata...

Fiza :

beressssss :D
nanti aku text ye