Isnin, 27 Disember 2010

Semester 8


Haishhhhh dok sibuk persiapan bertunang,
"TERLUPA" pula persiapan memasuki sem baru
maklumlah setengah tahun tak ngadap buku kan
matikkk la sem depan nak "train" balik
harap2 otak tak berkarattttttttttt
hehe ;p




ye, memang saya tak beli ape2 pon lagi
tapi tak la semuanya saya beli
topup mana yang tak ade aje
jangan membazir ok
selagi buleh gune, kita gune sampai lebammmm
HAHAHHA :)





Mungkin saya beli brg2 minggu depan
after hari pertunangan saya
sem baru akan bermula Isnin depan, 3jan2011
HARI JADI SAYA TUUU
Motif?? HAHAHAH ;p
saje je kau eh N kasik font besar
opsssss lupe2
eh did i mention my birthday??
tak ade kan? tak ade kan?
Hoho ;p


:: Gambar tak ade kena mengena dengan entry. Ini gambar beli carpet 2 hari lepas (Entry ini). Muka penat tunggu Bangla tu pot pett pott peeettt dengan Mak Ayah. HAHAHAHA :p ::


:: Itu bukan eye bag gara2 busy membuat persiapan pertunangan ye. Mata macam lebam itu disebabkan saya TINTED spek saya. Eh hape punye term ntah saya gune. Tak silap saya "FOTOGREY" kot. Ntah la, bunyik macam tu, tapi saya panggil tinted. Sonang ;p. Bila panas terik, saya akan kelihatan seperti pakai spek hitam. Bergaya yuuuu. Padahal HAKU RABUNNNNN TAHAP SILAU KRITIKAL OK!. HAHAHHA ;p ::



ok sambung2, termelalut la pulak
hehehhehe :D
walaupon sem start 3jan2011,
mungkin saya balik Shah Alam pada 4/5 Jan
terpaksa balik lewat sikit sebab ade hal di sini
1st week new sem, tak belajar sangat kott
ntah2 lecturer masuk bagi slybus aje





Ohhh macam tak percaya aje dah last sem
dah jadik senior ok!
dulu2 masa register,
siap mengeluh "Ohhhh degreee 4tahun? bapakkkk lama"




dan sekarang, cepatnya masa berlalu..
bakal mengenggam segulung ijazah tidak lama lagi
InsyaAllah, bulan 5 tahun depan saya grad
Perancangan selepas grad?
later saya update ok :)




Minggu depan dah start sem baru,
report practical training tak buat lagiiii
*pengsannnnn*



Nota Kaki :

Tahniah kepada bakal adik iparku. Sebab skor 9A dalam PMR. Amek Arab ok. Gile Hebattt! Botakla Incek Fauzy sebab Fahmi minta Handphone. Kuiii Kuiii Kuiii ;p



8 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

selamat mule sem baru hehe
kat shah alam ea?
xD

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

Thanks! :)
tak2, kat Gombak lagi
rabu depan baru balik Shah Alam
ponteng cls 2 hari! :p

r3d lollip0p ♥ berkata...

yippee!
nak mulakan sem baru dah?
phewww.. time flies..
semoga semuanya bjalan lancar okey?!
:)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

nak wish siap2..

hepi bertunang n hepi besday dik


hehhehe

Amirrah Zawani berkata...

wah nak tunang eyh..
selamat masuk sem baru yea nanti :)

StrewberiManis =) berkata...

red lollipop :

ha ah kak
cepat kan masa berlalu..
thanks dear!
nak sambung PhD macam akak!
Hikkksss :D

StrewberiManis =) berkata...

kak yanie :

wahhh kak, wish 2-2 in advance eh
hehehe
thanks dear :)

StrewberiManis =) berkata...

Amirrah :

ha'ah amirrah
thanks ye :)
semoga selamat2 semuanya :D