Jumaat, 24 Disember 2010

Persiapan Bertunang : Jemputan


Uhh pejam celik pejam celik,
lagi seminggu aje saya akan menjadi tunangan Incek Fauzy




Perasaan?
Sumpahh berdebarrrr sangat2
uhhhh camne la nak menempuh 1.1.11 ni kan
berdebar, tapi sangat tak sabarrrrrr
eh camne tu? ;p




Akak saya tak dapat datang pada hari pertunangan nanti
sebab dia oncall
try nego dengan kawan dia untuk replace,
memang tak buleh
sebab Hosp Ipoh ramai Dr Non Muslim
so masa Raya Haji baru ni,
akak dapat cuti seminggu
eh if Dr dapat cuti Seminggu sangat beruntung ok!
Syorgaaa gile ;p




then since Hosp Ipoh ramai Dr Non Muslim,
in return, they all apply cuti dari crismas until new year
so ade give N take la kan
ok tak ape lah akak tak ade
bertugas demi menyelamatkan NYAWA rakyat
ewahhhhh :)





Adik laki saya pon tak dapat datang
sebab MRSM dia dah start sesi persekolahan
Lusa Mak Ayah p hantar dia balik MRSM
sebab calon PMR & SPM 2011 start sekolah awal seminggu
perghhhhh rajin gila kau Farith nak datang sekolah ;p





tak apelah, Farith pon dah noticed dengan saya dia tak dapat datang
pergilah belajar demi MASA DEPANMU
sila skor SPM ye ;p
ewahhhhhhh lagi ;p



saya tak invite ramai kawan masa bertunang nanti
hanya rakan terdekat sahaja
nama pon bertunang kan, kawin esok2 baru ajak semua :)
dan saya tak expect semua yang dijemput akan datang
saya budget dalam 20orang kawan2 yang datang
andai semua jemputan datang, Syukur Alhamdulillah
rezeki saya dapat jumpa kalian :)




Eila, thanks sayang sebab batalkan event kamu demi hariku
terharu sangat masa dia call tadi
dan Eila akan berada disisi saya sepanjang bertunang nanti
kira macam pengapit la
ewahhhhh N, bertunang pon ade pengapit ke?
HAHHAHAHA :p
thanks again sayang
hilang skett cuak ni bila ade eila disisi :D




Esok bersama Mak Ayah ke Jalan Tar
mencari kelengkapan untuk bertunang
pastu Mak nak beli Carpet




Weeehh, siapa yang datang masa bertunang ni,
(saya tahu mereka adalah silent reader blog ini ;p )
sila pijak carpet dengan berhemah ok
carpet baruuuuuuuuuuu ok ;p


Jemputan untuk sedara2ku & jiran2,
Mak Ayah yang akan jemput
sebab itu urusan orang tua
saya hanya menjemput rakan2 terdekat sahaja :)




eh malam semalam Incek Fauzy bagitau,
rombongan pihak beliau akan datang dengan 10 BUAH KERETA
banyakkkkkkkkkkkkkk gile!
saya budget 5 6 buah je
lagi haku cuakkk camni
*pengsannnnnnn*





7 ulasan:

EkiN berkata...

selamat menjadi tunangan orang N :))

r3d lollip0p ♥ berkata...

saya memahami perasaan debar itu :) kerana telah melaluinya 6 bulan lepas. Tahniah dan semoga semuanya berjalan lancar

Just_najmiE berkata...

wahhh, dah nak tunang!.. tahniahhhh!~~ (^^,)

StrewberiManis =) berkata...

ekin :

thanks dear :)

StrewberiManis =) berkata...

red lollipop :

uhh memang berdebar kakkk
btw tahniah kak, semoga kekal ke akhir hayat ye :)

StrewberiManis =) berkata...

just najmie :

ye yanggg
heheh
thanks dear :)

shiqin ghazali berkata...

rase cm x sbar2 plak nk kawen kan.. hehehe..
jmput aku dtg x N??