Khamis, 30 Disember 2010

Persiapan Bertunang : Baju


Baju, tudung, veil, kasut, aksesori

Semalam saya dah amek item di atas di butik pengantin
try2 pakai dekat sana,
hm, macam fit aje baju walaupon ade lebih 2 inci :(
fit dekat DADA & PINGGUL
*hambek kau, font besar haku taip, memang saje nak stress tang lemakku ;p
time ni dah mula tak sedap hati ;(



bawak balik rumah,
try lagi, dannnnn
rasa AHHHH TAK LEH JADI NAK PERGI BALIK BUTIK!
malangnya saya try baju tu pukul 1pagi
eh tak kan nak p butik pukul 1 pagi kan? :(
nak tdo memang tak lena :(
then ngadu dekat Incek Fauzy *sempat lagi tu ;p




after contact dengan owner butik,
saya datang balik ke butiknya pagi tadi
saya minta besarkan dari DADA hingga PINGGUL
abes cerita ;p




baju dapat esok
masa diorang datang set up mini pelamin,
dioarang bawa baju sekali
saya akan try lagi
kot2 ade nak alter lagi kan
harap2 selesa la :)




sebenarnya bukan tak muat. memang muat
malah ade lebih 2 inci
tapi saya jenis pakai baju longgar or tak terlalu fit
so bila fit gini, macam errr tak selesanya
haaa gitula ;)



Ohhh esok akan :

1) Pasang canopy
2) Pasang mini pelamin
3) Siapkan hantaran
4) Masukkan cupcakes, keropok & choc dalam goodies bag
5) Pedicure & medicure


oklah masuk tdo dulu
now dah 2pagi
lepas Isyak tadi ade Tahlil & cukur jambul & Aqiqah anak sepupu
menu adalah nasi beriyani
masakkkk ok
dengan kambeng2 skali masak
pengsannnnn
tapi bukan aku yang masak ponn
ok fine, buleh bangun balik
dah tak pengsan
ape kau ni N
sengal aje
HAHAHHA




tapi memang saya penat sangat
walaupon tak masak,
tapi saya tolong2 potong itu potong ini
pastu p kedai beli barang
kejap2, N tolong angkat tu, angkat ini
Aku angkat kau nak?
HAHAHHA




oklah tdo dulu,
kang banyak pula membebel ;p
Selamat Malam :)




10 ulasan:

r3d lollip0p ♥ berkata...

debaran makin terasa .. kan? kan? :)

Eazy Izzuddin berkata...

selamat pagi...
hehe...
besh2
mmg debar2 nk bertunang hehe
xD

StrewberiManis =) berkata...

red lollipop :

ye siss!
berdebar sangat niii
macam laki nak menikah la pulak debarnye
hover tau! ;p

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

haishhh selamat malam la
saya mana tdo lagi
Ni baru nak tdo
HAHAHHA ;p

ha ah berdebar sangat
doakan semuanya berjalan lancar ok :)

shiqin ghazali berkata...

hannah.... mne gmbr???
hehe.. nnti upload la gmbr2... nk cuci mata jgk~

StrewberiManis =) berkata...

shiqin :

Bertunang esok lah dear
mana ade gambar lagi
hehe :)

nantilu upload banyak2 ye ;p

p R i n c E S s _ N berkata...

byk suda setel..gud luck yunk!

Amirrah Zawani berkata...

wah bestnya nak tunang..
semoga semuanya berjalan lancar :)

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

thanks dear :)

StrewberiManis =) berkata...

Amirrah :

Thanks dear :)
Hope semuanya berjalan lancar :)