Isnin, 20 Disember 2010

Mandi Sungai di Sg Kemansah



ok, ni kesinambungan entry yang bawah ni yek ;p


since plan dah hancusss,
so kita buat plan lain
HAHAHA ;p



yupp, kami bercadang mandi Sungai Kemensah
area belakang Zoo Negara
plan masa plan before ni hancusss



wahhhh kau, terus dapat penganti kan
dan2 terus ade plan lain :)



8orang terlibat plan kali ini
rasa enjoy sangattt
walaupon sedikit sedih plan before ni hancuss kannnnn
*tak nak bagitau plan ape yg tak jadi tu. nanti lagi sedihh ;p
thanks kalian kerana mengembirakan hati ini :)



1) Saya
2) Eila
3) Amirah
4) Fatin
5) Khalida
6) Khaairunnisa
7) Zuhairy
8) Akmal






kami p sabtu lepas, 17hb
elok2 ari jumaat plan hancus, terus replace lain ;'p
malam tu jugakk saya terus ke supermarket




sila rujuk pic atas ni
tepat jam 3:51PAGI saya siap mengoreng prawnball
ehh ade ke prawnball?
AHHHH lantak, ingat ade 'fishbal' aje ke
HAHAHAH ;p




saya bangun pukul 3pagi tuuuuu
sumpah ngantuk yang amatttt
dah la hujan, tdo dalam air cond,
memang liat gila nak bangun
turun2 dapo, bancuh nescafe dulu
baru start mengorengg ;p




at last, pukul 7:30 saya siap mengorenggg
kau bayang aku goreng sambil berdiri dekat dapor, 4JAM 30MIN ok
fushhhhh memang catat rekod
saya tak pernah bangun seawal 3PAGI utk memasak
even kalau bersahur pon, saya bangun pukul 4pagi
gileee hebatttt!
HAHAHAH ;p



siap memasak, naik atas
packing baju untuk mandi2 kang
then mandi, siap2
pukul 8.30pagi, eila datang pick up depan rumah
hohoho




dalam pada plan tak menjadi,
bantai buat plan p mandi sungai,
3 KERETA follow ok!
after mandi, karok dekat Wangsa Walk pulak
fushhh memang bisa mengubat kesedihan di hati ni :)
thanks again kalian :D




Eh N, kau pahal jaja gambar makanan ni?
kata p mandi Sungai
mane gambar mandi sungai???




errr relax2
gambar2 semua dekat Zuhairy
maklomla, kamera dia BABY NIKON
adek beradik dengan DSLR
mana la nak lawan dengan kamera handpon 2 mega pixel aku ni je
HAHAHA



ok, dah dapat gambar dari Zuhairy, saya upload ok
Promise! :)



6 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

uish mandi sungai lagik xD

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

sedap nye makan2

hehehhe

✿(^^,)✿

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

HAHAHA tau tak pe ;p

StrewberiManis =) berkata...

kak yanie :

yummy yummy memang sedap :)

p R i n c E S s _ N berkata...

lame x mandi air terjun..sungai....

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

laa ye ke
tapi sekarang mcm x sesuai je p mandi sg
sebab now tengah musim hujan
bahayaaaaa