Khamis, 2 Disember 2010

Introduction Farewell Party by Audit Dept



sekarang pukul 10.20PM
saya baru balik dari farewell party organized by Audit department
weiiiiiii makan lagiiiiiii
gemuk haku weeiiiii
lagi 2 minggu nak fitting baju
lari ukuran tau
wakakakaka ;p



ok, saya update farewell ni later ye
sebab banyak gambar nak kena resize dulu
now saya kepenatan yang amatttttttt sangat
haaa kau tengok, dah "AMAT", ada "SANGAT" pula tu
memang terlampauuuu kuat sangat struktur ayatnya
cekgu BM aku baca ni, mesti kejar haku dengan penyapu lidi!
hahaha ;p



dah2, saya nak mandi & siap2 tdo
tadi dekat ofis gigih siapkan 2 companies yang pending
sampai juling mata haku ni ngadap laptop
ok, tu tipu ;p
Alhamdulillah petang tadi dah siap :)



esok saya last day *sedih T___T*
tapi halfday aje
dahla esok Jumaat, halfday pula tu
perghhhhhhh :)





:: Sila abaikan parut pimple seketui dekat pipi & dahi. Stress siapkan kje. Cewahhhh. banyakkkk la kau N ;p ::


:: Abaikan juga muka haku yg bolattt tu. Tudung ni lembut sangat la. Asek nak melendut jadi bulat aje. Stress haku nak jadikan ia bujur. Hayooo ::



:: Ni baju yang Incek Fauzy bagi. Emaknya berkenan terus cakap dekat Incek Fauzy nak belikan untuk saya. Terima kasih emak. Emakkk?? Hahahaha ;p ::





saya tinggalkan anda dengan gambar diatas
masa farewell petang tadi dekat pizza :)
Entry penuh akan menyusul beberapa jam saja lagi
hoho :D



Tiada ulasan: