Jumaat, 31 Disember 2010

Harini Saya Bertunang, 1.1.11


kurang dari beberapa jam sahaja saya akan ditunangkan
Perasaan?
Gileee nerves bebbb!



Alhamdulillah baju saya tak fit sangat dah
saya minta longgarkan 4inci
biarlah tak ade shape/cutting pon
janji saya selesa :)




Mini Pelamin pon dah pasang
lagi bertambah nerves bila tengok mini pelamin yang gah
berserta spot light yang memancarrr
perghhhhhhh dupp dapp dupp dappp jantung ni ;p





Entry penuh bertunang ini saya akan menyusul kemudian ok
saya nak masuk tdo dah ni
seawal 9pg saya akan di makeupkan
gile awal nak menadahhh muka ini dekat Mak Andam
HAHAHHA :)



BTW, doakan Majlis Pertunangan ini berjalan lancar ye :)



6 ulasan:

pwincess AJA berkata...

congrats kak!moga esok semuanya berjalan dengan lancar!amin..:)))

NOIN berkata...

Dah selesai dah . yeaaa :P

Tahniah N . Kawen jangan lupa kad jemputan . aku nak kad . Taknak SMS :P

StrewberiManis =) berkata...

princess AJA :

Thanks ja
kirim salam ummi ok :)

StrewberiManis =) berkata...

NOIN :

thanks ain sebab datang tadi
terharu sangat kau datang
lama tak jumpe beb! :)

ohhhh kawin esok pasti jemput dengan kad ok
tunang ni je pakai SMS ;p

NOIN berkata...

welcome Hannah .

lame gila ok . last kite jumpa form 3. bila jumpa balik kau dah bertunang . Tahniah N!

tak sabar nak tggu nasik minyak pulak . hihi

StrewberiManis =) berkata...

NOIN :

tau xpe!
lepas kau masuk teknik,
terus dah xjumpe kotttttttttttttttt
ni baru jumpe balik :)

thanks ain :)
aku kawin nanti datang gak tau :)