Ahad, 12 Disember 2010

From Us


1) Keputusan buat frame ni last minute ok


2) Plan nak bagi frame ari rabu, 1st dec
*ari jumaat 3rd dec dah last day praktikel. Tak ke gile tu?


3) Gambar syafiq main tampal je duk tepi saya. Sebab dah last min kan. Memang nampak sangat tak neutral gambar ni. Sebab SYAFIQ PAKAI SELIPAR!! weiiiii terang - terangan kami semua tak pakai selipar pon. Wakakaka. harap2 warga MNZWAJA tak perasan. kalau perasan pon, biarlah meraka ingat kami ini sangat berseni, kretip, :P



4) Nak tangkap gambar lain, merasakan diri masing2 agak comot pada haritu. So pilih aje gambar masa jamuan raya di office. Senang. settle ;p



5) Ayie kata saya nampak kurus ketika ni. Ok Ayie, terima kasih. Bukak sem nanti aku belanja air honeydew kegemaran kau. tak pe, RM1 je 1 cup :)


6) Akhir sekali, saya sayang & rindu MNZWAJA. Saya dioffer kerja di sana after saya grad bulan 5 tahun depan (InsyaAllah) tapi saya mahu sambung ACCA (andai ada rezeki untuk meneruskan pengajian)




Tiada ulasan: