Khamis, 23 Disember 2010

Diari Harini


Dear diary..

~ Bangun pagi makan nasi lemak lauk sambal sotong :)

~ Siap2 untuk beli barang persekolahan adik2

~ Ke CIMB bayar Yuran Koperasi MRSM

~ Ke Pejabat MARA Negeri untuk bayar yuran persekolahan Farith

~ Singgah Giant Batu Caves beli barang Farith

~ Ke Wangsa Walk tengok wayang kejap. Penat sangat dari pagi keluar berjalan ;p

~ Zuhur di Wangsa Walk before teruskan misi mencari keperluan sekolah :D

~ After solat, huda nak take away Subway. Aku try 3 4 gegetan. Sedapppp sangat :)

~ Pastu ke JJ pula. Farith nak beli seluar slack & keperluan asrama beliau

~ Singgah makan McD before balik. Penat & lapar tolak troli. Eh buleh caye ke alasan ni? :D

~ 5.45ptg gerak balik dari JJ

~ OTW nak balik, selisih dengan Mak dekat highway. Time Mak balik kerja maaaa. HAHAHA

~ Sampai rumah around 6.30petang. Cepat2 solat asar ;p

~ Mandi & ready for Maghrib

~ Pipih (buang biji) cili kering, rebus, blend, kopek ikan bilis sambil2 borak dengan famili

~ 11malam siap, naik bilik, solat, online (taip entry ni haa la ;p)

~ READY TO SLEEP. sangat penat ok!



* Tak sabar nak memasak esok utk tersayang :) Gigih blend cili malam2 bute ;p




Nota Kaki : Dah 5tahun tinggalkan alam persekolahan. Teringat dulu2 zaman sek rendah beli baju sekolah dengan Mak Ayah dekat Kamdar Jalan Tar. Now, baju, peralatan, buku sek adek2ku, saya yang belikan. Mak ayah tak payah cuti. HAHAHA



2 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

sibuk betul activiti tu
aish2
xD

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

settle je, terus tumbangggg
HAHAHHA ;p