Jumaat, 17 Disember 2010

Punah Aktiviti Minggu Ini :(


hadoii haiiii
macam2 jadik dalam minggu ni
settle satu problem, dapat plak problem lain
haiyyyyyyyaaa
rasa nak jerit kuat2, tarek rambut orang & karate orang
nasib la siapa yg dekat dengan haku kan
HAHAHA



eh tapi saya rasa takat jerit kuat2 jela lepas
nak tarek rambut orang?
haku pendek weeeeeeeeeeeiii
mana sampai ;p




nak karate orang?
ilmu takewando pon talak
pirahhhhhhhhhh kau N
HAHAHA ;p



jadi saya hanye buleh jerit kuat2 jela eh
hehe ;)



petang tadi my parents balik Penang
tinggal saya & 2orang adek jela
ayah tinggalkan duit & kunci kereta b4 balik Penang
hm, silap2 saya duduk rumah aje
malasssssssss nak keluar :P
merajuk since all my plan abes punah ranahhhh kan ;p


ok, nanti saya update lagi :)
nak buang mood sedih2 dulu




6 ulasan:

naimahisemaail berkata...

nape ni cyg?xmo sedey2 k..hehe

r3d lollip0p ♥ berkata...

cheer up.
jgn sedih2..
things happened for reas0ns.
mana tau, tiba2 unexpected plan pulak muncul ?! ;)

Eazy Izzuddin berkata...

plan apa?
xD
layans
jerit ja kuat2 kat umah

StrewberiManis =) berkata...

naimah :

ini namanye cari pasaiii
pastu plan tak jadik, haku yg merajuk!
HAHAHA ;p

StrewberiManis =) berkata...

red lollipop :

thanks dear
yepp, memang betul ape kamu kate :)
*tibe2 bermotovasi :)

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

plan tak menjadikkk
HAHAH

Jerit?
tak nak ah, i malu ;p