Rabu, 3 November 2010

03.11.2010, 8:30am, Saya Accident


*Bersiaran langsung di office ayah*


Pagi tadi masa nak p office,
saya accident
4 kereta terlibat
saya kereta ke 3



kereta rosak teruk
depan belakang remuk
penumpang masih lagi selamat
Alhamdulillah
cuma saya luka di tangan & terhantuk dagu di stereng
tak ape, yang penting kawan2 saya tak ada apa2



saya call ayah masa kejadian
ayah dah sampai Seremban
out station ke sana
tapi patah balik ke shah alam demi anaknya
Terima kasih ayah T__T
dan sekarang saya di office ayah
arini & esok saya cuti



Lepas kejadian saya buat report
kereta pertama & saya, tak kena saman
cuma kereta ke 2 & 4 kena saman
on the spot kena bayar RM300
*saya sempat berbual dengan mereka di balai sebab saya org last yang buat report. Settlekan towing services




Alhamdulillah semua selamat
balik Gombak kang saya nak p klinik
dagu saya macam sakit bila disentuh
mungkin kesan hentakan
harap2 tak ada pendarahan dalaman



oklah staff ayah panggil makan kek & gureng pisang
uhukkkkk rusak diet den
hahahah ;p


Nota Kaki :

Thanks kepada yang call / SMS saya semata-mata mahu bertanyakan keadaan saya.

Cepat betul cerita ni tersebar :)



4 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

ish3...
laen kali berhati2
ne gambar?

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

3 biji kereta dah ok,
tak langgar mana2
sempat break la
tapi datang kereta ke 4, terus bummmm

keadaan saya sekarang,
jarak kenderaan saya dengan kereta depan memang selamat
tapi kereta ke 4 yang membuatkan jarak saya tak selamat sebab langgar saya dari arah belakang

see, walaupon kita berhati2 atas jalan,
ade faktor lain yang membuatkan kita tak selamat


pic? tengok la, if ade kekuatan nanti,
saya upload ye :)

p R i n c E S s _ N berkata...

t8 cre yunk...psni kne lebih ati2...ingatan utk diri N jgk..

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

ha ah kne lebih berhati2 :)