Ahad, 21 November 2010

Rindu Kira T____T


saya dah sampai Shah Alam petang tadi
masuk2 rumah aje,
Lin bagitau ade mee sup dekat dapur
dia buat tadi
waaaaaaaaaaaa memang rezeki haku la kan :)
tak sempat buka tudung,
ade perkhabaran rezeki :)
Alhamdulillah
thanks Lin :D
hujung2 praktikel ni rajin pula kau masak :D
haippppp ni bukan perli ye Lin
kang kau tak nak masak lagi pula kang
hoho ;p


:: Si Kira yang cute. Dah la puteh melepak, mata sepet2 pula tu. Kalah saya! haha :p ::



lepas isyak tadi baru saya makan
HAHAHAHA ;p
masa tengah panaskan supnya,
ada kaki ayam
terus teringat dekat Kira
ohhh Kira, Kak N rindu kamu :(






sebab si Kira ni memang suka kaki ayam
kalau neneknya masak sup ayam,
tang kaki ayam, laju aje dia kauttttttttt
siap sampai hisap2 ke titisan terakhir
HAHAHA ;p




Ayie, jom terbang ke Taiping
jumpe Kira :)




Ayie cerita dekat saya,
dia tengok kaki ayam tu,
teringat dekat cucu Mak Jah (Kira)
tapi tak tahu nama
tak ingat katanya



bila saya cerita dekat Ayie pasal tengok kaki ayam ni,
teringat Kira, terus dia cakap


"Ha'ah lah N, kita punya fikir sape nama budak tu. Nasib kau bagitau"

buleh??
HAHAHAHA ;p




tapi Mak Jang nya (kawan saya), Kira masih duduk di Taiping ka?
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gile dekat budak ni T__T


p/s : saya tak makan kaki ayam. Hoho




Nota Kaki :

Baru lepas cakap telefon dengan mak. 1 jam 11min 1 saat. Padahal pukul 5.30ptg tadi baru salam cium tangan mak ayah sebab saya nak balik Shah Alam. Lawak la Mak ni :) Jumaat ni N balik lagi ye. Sabar yo :D


4 ulasan:

p R i n c E S s _ N berkata...

kira comel..cm ank buah N suke mkn kaki ayam...

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

kira memang comel pon
kalau ade depan N,
abes selebet kena gomol aje
hahaha :P

Eazy Izzuddin berkata...

sape budak itu?
comel2 minum susu hehe
xD

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

anak menakan kawan saya :)
comel kan, eiii geram aje :D