Selasa, 30 November 2010

Pertunangan Strewberimanis & Incek Fauzzury


*Ok, tu nama komersial kami di alam maya :)*


Pada ahad 2minggu lepas, 21.11.2010,
kedua orang tua saya telah berkunjung ke rumah bakal besan beliau
untuk menetapkan tarikh pertunangan saya



mulanya saya cakap call ajelah, senang
Mak saya ni memang terlampauuu teliti



nak call petang, takut ganggu tengah berehat ke kan
nak call pagi, takut ganggu tengah masak ke, mengemas ke,
nak call malam, takut dah tdo awal
haaa, kau tengok, mak haku punya pemikiran
gila hebatttt!
kalau gitu mak, sampai ke sudah tak telefon la gamaknya
hahahah


pastu tau mak haku jawab ape?


"Mak nak jumpa depan2. Cakap dekat telefon tak puassssss "


Hamboiii Mak, Mak pon eksited ek nak berbesan?
ingatkan N aje yang eksited nak kawin
auwwwww
HAHAHAHA
ok, sila cubit saya, saya benarkan ;p
ok dah cukup, tawaran cibitan telah ditutup ;p
wakakakaka ;p



setelah dibincangkan oleh kedua orang tua kami,
kami sepakat untuk bertunang pada :




Tarikh : 1.1.2011
Masa : 11 pagi
Tempat : Fasa 7, Taman Sri Gombak



ok, since now dah 1st Dec 2010,
bermakna tinggal 30 hari aje lagi
tak sabarnya nak cium tangan bakal mak mertua
wakakakaka ;p





:: cantik kan bekas ni. Mak bagi buah tangan dekat bakal besan dia.::

Kau tahu dalam ni ape? Eh mana buleh bagitauuuuu ;p. eh Hannah, loyar buruk eh kau. Siap kau N! Ok2, hannah & N adalah orang yang sama. saja bagi korang pening di petang hari rabu ni ;p




ok, mulai harini saya buleh pangkah besar2 dekat kalender :D
Doakan yang terbaik untuk kami ye kawan2 :)



12 ulasan:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

tahniah2...welkam to da kelab

ehhehhe

NOIN berkata...

hannahhhhhhhhh... kau dah nak tunang ... tahniah =)

StrewberiManis =) berkata...

yanie :

thanks yanggg :)

StrewberiManis =) berkata...

NOIN :

ye ain, kau tak silap baca
tak percaya eh? :)

btw, thanks yang
nanti kau datang eh,
aku bagi formal invitation :)

shiqin ghazali berkata...

selamat bertunang.. crita kan perasaan bile dh jdi tunangan org plak nnti ye...
mesti x sbar sgt nak kawen

Eazy Izzuddin berkata...

tahniah...
nak kawen nanti wajib jemput kayh
hehe

alia iman berkata...

tahniah dear...

dah bau nasi minyak da ni..heeee

StrewberiManis =) berkata...

shiqin :

thanks dear
okeh bebeh
haip2, grad dulu ok baru nikah :)

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

okeh, pasti jemput kamu :)

StrewberiManis =) berkata...

alia :

thanks dear
InsyaAllah andai Dia dah tetapkan nikah awal, dapatlah makan nasi minyak ye :)

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

sabar2...
hee~
semoga impian tercapai okey !
heee~
bile la sy nak tunang ae ?
(umu baru 16)

StrewberiManis =) berkata...

fiza :

eh tengah bersabar la ni
hehe

thanks dear :0

haip2, abehkan dolu SPM tu :)