Sabtu, 27 November 2010

Kenduri Semalam



tengok gambar jela ek
saya demam, tak larat nak taip
kepala pon dah ting tong kepeningan :(



:: Nanee, Peja, Aeen, HANNAH (Hamboiii nak font besar aje eh kau ;p), Nikky, Mimie (tuan rumah yang sudah 2 tahun berumahtangga) ::


:: Girlfriend orang & tunangan orang. Ok, maknanya tak leh ngorat & dingorat ;p ::



:: demam teruk, Mata & hidung saya merah! macam badut pon ye ;p. Nak cancell, saya dah janji kan. Hmmm belasah jela. Tak pasal2 saya buat "pencemaran" masa orang tengah baca Yaasin. Kejap2 batuk, pastu bersin. Suara pon macam dah sengau je ni :( ::



1) Semalam saya tak jadi p pasar malam Padang Jawa. Hujan Lebat. Postpone minggu depan ;p

2) After hantar Ayie, Yat & Noli, saya terus balik Gombak. Barang2 memang dah letak dalam bonet masa nak p ofis ;p

3) Jalan jammed dari Subang ke Dataran Prima. Merangkak sejauh 8KM. Paling laju saya boleh bawak pon tak sampai 10KM/J! Jarum meter baru nak cecah 10KM/J, dah kena berenti balik! Punca kesesakan adalah hujan lebat & banyak kereta.

4) Sampai Gombak pukul 8 malam. masa ni tengah hujan lagi. Kelam kabut solat maghrib. Dah alang2 solat Maghrib lewat, saya terus solat Isyak ;p

5) Amek Peja di rumahnya. Masa ni hujan lagi.

6) Sampai rumah Mimie, majlis dah start. Bacaan Yassin pon dah ayat ke 35.

7) After majlis, borak2, dongeng2, gossip2, then gerak balik

8) Baju kurung yang saya pakai ni memang baju kerja siangnya ;p

9) Sampai rumah, siap2 tdo, telan panadol, bummmmmmmmmm ZzzzzzzzzZzzzz

10) Bangun pagi tadi ade appointment pukul 10pagi. HAHAHA ni saje je nak bagitau. Sebab nak cukupkan point sampai 10!. HAHAHAHA.




1 ulasan:

nicky berkata...

Oh Menarik Gile ! hehe my picture .
thanx N :)