Khamis, 25 November 2010

Kenduri Doa Selamat



lepas balik kerja kang saya balik Gombak
tapi tak tahu la sampai pukul berapa kan
campur jalan jammed, haku bawak macam sipotttt
ntah pukul berapa saya sampai Gombak :P





malam ni after Isyak saya ade Kenduri Doa Selamat rumah kawan saya
ohhh dulu masa Form 4 dok seblah-seblah ok
now dah 2 tahun dia kawin
dah 2 tahun jugaklah haku tak jumpe kau Mimie! :p
Last jumpa masa kenduri kawin dia
HAHAHAHA





dari 2 hari lepas Peja & Aeen dok YM saya
jadi p tak kenduri doa selamat ni
kalau saya p, dia nak tumpang sekali
buleh Peja & Aeen, tadak hal la :p





tadi saya masuk ofis, Peja YM lagi
hadoiiii Peja, haku tak tinggal kau punya
risau sangat haku tak amek dia
paling kuat pon haku lupe rumah Mimie dekat mana
sebab tu haku bawak kau sekali
confirm haku tak sesat :P
*saya tak tahu lorong rumah mimie yang mana 1 :P





ok dekat Gombak kang kalau rajin, saya update lagi ye
saya ade kerja sket ni
kang lagi 10min ade TRAINING SESSION :)
mintak2 training sampai pukul 5.15petang
pastu solat, terus balikkkk
yahoooooooooooooooooo dot com ;p



Nota Kaki :

kejap lagi nak p pasar malam Padang Jawa. Cari pisang kaki. Minggu lepas saya beli, sebiji sehinggit ok. Gila mahal. Tapi tetap nak ;p



Tiada ulasan: