Isnin, 29 November 2010

Berita Gembira itu adalah.........


Eh semalam kan ade farewell party
gila bapak sedih weiiii
sedar tak sedar, saya menangis masa bos bagi speech
huuuuuuuu



sumpah sedih
banyak saya belajar 6 bulan disini
even ada yang akan cakap


"Alaaa setengah tahun aje"




tapi dengan setengah tahun tu la saya jadi begini
weiiii semester biasa pon 4 bulan aje tau
terlalu banyak pengalaman & saya belajar
paling berharga, saya masuk praktikel masa tengah peak period
haaaa hambek kau, memang dapat merasa la kehidupan auditor
masuk kerja matahari tak naik lagi,
balik kerja matahari dah terbenam




Semalam bos belanja makan nasi arab
eh siapa pernah makan nasi arab?
saya T.A.K P.E.R.N.A.H
roti arab P.E.R.N.A.H la
HAHAHAHAHA
derrr, tu roti, ni nasi la, Hannah ni memang tak faham bahasa ;p




tau tak, semalam kan saya demam
batuk2 & selsema sekali
suara pon dah lain
pastu saya nangis masa party tu, seorang pon tak perasan
fushhhh selamat haku
tu aje nak bagitau
WAKAKAKAKA ;p




ehem2, ok saya nak disclose berita seperti yang dijanjikan entry sebelum ni
nak tau tak
eh saya tak sabar nak bagitau
tetiap hari berdoa
akhirnya Dia makbulkan doa saya walaupon kata orang TAK MUNGKIN BERLAKU
tapi saya telah mengubahnya!
HAHAHAHA



ok, nak tau tak
nak tahu tak
ehem, ehemm


munyikkk drum roll please :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


SAYA ABES PRAKTIKEL JUMAAT INI, 3RD DECEMBER 2010,
yahoooooooooooo dot com dot my :)




ikotkan jumaat depan kan, 10th Dec 2010
tapi kami (trainee2 dari UiTM Shah Alam) tulis surat dekat bos
gila berani dowww
tula saya cakap, 6 bulan disni banyak mengubah saya
termasuk tulis surat dekat boss
hehe :)




dulu2 pernah mintak jugak secara orally
bos macam tak nak bagi
katanya TAK PERNAH ade lagi trainee2 sebelum ni abes TANPA ganti cuti
tapi kami cipta record
WAKAKAKAKA ;p





ok sekarang saya sangat gembira
tapi saya kena pastikan tak ada pending job before saya keluar hujung minggu ni
tapi saya ade 2 companies yang pending lagi
kena gigih menyiapkannya :)



eh isnin depan tinggalah trainee2 dari UKM sahaja
sebab kami (trainee dari UiTM) last day Jumaat ni
hoyehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :)



saya balik Gombak sabtu ni
masa untuk membuat preparation pertunangan
hoyehhhhhhhhhh lagi ;p



siapa2 trainee dari UiTM abes harini, 30 nov 2010,
tahniah & selamat bercuti :)



P/s : tak ape lah kena extend 3 ari aje pon :)





Nota Kaki :

Semalam saya bagi cupcakes sorang satu. Semua staff & trainee dapat la. Nak salam peluk cium (dengan perempuan aje yo! ;p) sorang2 masa bagi cupcakes, tapi saya demam kan, takut pula berjangkit. Tapi hati ini sebak sangat bila minta maaf dengan mereka. Terlalu banyak saya belajar disini! serius! Terima kasih staff2 MNZWAJA (HQ). Halalkan ilmu yang dicurahkan & terima kasih untuk segala-galanya :)



2 ulasan:

shiqin ghazali berkata...

hehe..sy pn extend jg.. tp bukan dgn elaun.. tp bergaji plak~ hoho...
jom same2 wat keje~

StrewberiManis =) berkata...

shiqin :

wahhh extend bergaji
kin, sila belanja diri ni
wakakaka ;p


extend sampai bila?
ohhh selamat bekerja dengan tenang yuk :)