Jumaat, 19 November 2010

Ber-karok Petang Raya :D



petang Raya Haji dapat call dari Eila
ajak karok pukul 4pm dekat Wangsa Walk



saya pon hape lagi
ONNNN saje
HAHAHAH




tibe2 Eila call balik
katanya Akmal dengar saya bertunang petang ni (petang raya)
tak ape ke saya join?
tak menganggu ke?
tak menyusahkan ke?




weiiiiiii gile hape haku nak tunang petang raya
ayah haku sibuk dekat surau nunnn
hahaha :P




Mulanya nak meeting untuk next vacation kami
InsyaAllah bulan depan kami akan ke Pulau Pangkor
tempat tinggal hape semua, Akmal dah settlekan
yahoooooooo tak sabarnya :)



:: Eila nyanyi best la! :D ::





ni ha, mamat ni la belanja karok
Thanks yark (Zuhairy)




ohh teringat dulu2 kena berdiri atas kerusi dengan Yark
sebab tak bawa peta geografi Asia Tenggara ( Form 2 )
* dulu saya nakal sket. Biasalah, baru nak membesar ;p




but now, Yark dah kaya dowwwwwwwwwwww
jadik bos printing company ohh
tak silapnye ade 3 kedai dah
(Yark, betulkan if aku salah)
now dah mampu beli rumah & kereta
cayalah!!!!!
sangat tak percaya T__T
tapi tulah dunia sekarang,
kalau anda gagal SPM sekalipon,
tak bermakna anda gagal dalam kehidupan




dan ehem2, kad kawin saya kelak, nak tempah dekat dia
kasi murah ye yark
nak kasik free pon tak pe
I tak kisahhhhhhhhhhhhh :D





Ni la Si Akmal :)

saya memang tak kenal Akmal ni
sebab dulu dia sekolah rendah lain
then bila masuk sekolah menengah, dia sekolah lain
tapi sebab dia kawan dengan Eila, Mira & Yark,
so saya pon kenal la dia




tau tak rupa-rupanya sepupu dia adalah jiran belakang rumah saya
dan dia pernah bawa kereta ayah saya ke Bukit Merah!
sebab sepupu dia (aunty belakang rumah) nak p bercuti
tapi kereta aunty dia tak muat kan nak bawa 1 famili
so pinjam MPV ayah saya




MASYA-ALLAH keciknya dunia ini!
kami sama2 terkejut



lagi bertambah terkejut,
masa raya baru ni kami datang beraya rumah Akmal
mak dia kenal saya
masa salam2 baru masuk rumah,
tiba2 maknye bersuara :


"errr Ni N anak Aunty Limah kan? "

Sumpah maluuuuu bebbb



:: Adik Akmal. Cute. Hidung mancung macam abangnya :D ::




:: Muka eksited dapat berduet dengan EIla lagu DESTINY by MISHA OMAR :) ::



:: Eila tengah perform lagu I WILL SURVIVE ::



Abes karok sejam setengah,
lepak KFC
dongeng2 dengan diaorang,
8.10 malam gerak balik



mulanya diaorang nak sambung main bowling dekat Ampang
Hoiiiiiiiiiiii esok haku kerja ok
ni nak balik Shah Alam
tapi tak dapat balik Shah Alam pon
sebab jiran punya ayah meninggal
so parents p tengok dekat HUKM



huuu tu yang saya TER-paksa cuti semalam
tak ada orang buleh hantar ke Shah Alam
tapi Subuh esoknya ayah kejut
nak p kerja tak
ayah hantar dekat office
saya letih sangat, tarik comforter,
sambung tdo
HAHAHA sengal gile!




Esok maybe main boling plak kot
dah janji hujung minggu ni :D




ok, saya nak tido
gile penat dekat ofis tadi
baru tak masuk sehari,
kerja dah menimbunnnnnnnnn :(



tadi sampai rumah pukul 9.15malam
Incek Fauzy hantar sampai depan pagar
thanks sayang :D


Nota Kaki :

Tadi Incek Fauzy gune GPS sebab kami lalu jalan lain. Terus bersemangat nak beli handset ade GPS gak. Tak la haku sesat kan. Hahah ;p


2 ulasan:

p R i n c E S s _ N berkata...

ehem2...gatal tekak nk g karox r...

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

hiksss jom yangg :D