Isnin, 1 November 2010

Air Terjun Sg Tekala


*Haraf maaf, entry penuh dengan gambar :) *


Tarikh : 31 Okt 2010

Masa : 7:15pagi

Kenderaan : Kereta Lin & Kereta saya

Cuaca : Amat baik sekali :)

Keadaan air terjun : Sejukk sangat

Peserta terlibat :

1) Saya
2) Ayie
3) Lin
4) Nina (adik lin)
5) Yat
6) Noli
7) Tiyah
8 ) Hana
9) Jannah
10) Solehah (Adik Jannah)
11) Mak Jannah & Solehah


So, plan awal 6orang aje
tapi kali ini ada jemputan khas :)
welcome Jannah, Solehah & Makcik (errr tak tahu nama ;p )



Jannah, Solehah & emaknye bergerak dari rumahnya di Gombak
dan jumpa di Sg Tekala
tak gerak sekali dengan kami
sebab kami dari Shah Alam :)





saya & Ayie terlewat 20min
matikkkkk kena jelingan mautttttttttttttt dgn diaorang
hahaha ;p
nampak tu si Noli dah cekak pinggang bila saya naik amek dia
*diaorang berkumpul depan Jakel





bukan lambat bangun ke hape kan
sebab prepare makanan
dapur masak ade 1 je yang berfungsi
lagi satu dah rosakkkkk
tu la rumah ni kuat nau memasak sampai jahanammmmm
hahaha ;p




dah masuk highway,
gilaaaa bapak laju si Lin bawakkkkkk
nak matik aku nak kejar kau
dah la aku ni tak tahu jalan
siotttttttt kau Lin
kenakan aku la tu



tau la kereta kau manual, buleh speed dekat highway
kereta aku ni auto, susah nak speed dowwww
tak pick up a.k.a lembap
hahaha ;p


kereta kami di pisahkan oleh honda civic
baru plan nak park seblah2
konon nak feeling picnic tu lebih skettttt ;p





semua bantai tinggal purse dalam kereta
Yat aje yang bawak purse
so, dia bayarkan dulu tiket masuk
sebab malas nak patah balik ke kereta
simpan tenaga nak daki kejap lagi
konon2 nak porttt baek la ;p













nampak muka saya cool kan?
padahal, kaki tengah ketaq2 tu
sejukkkkkkkkkkk weeeiii













yeahhhhhh tolakkkkk noli ;p


lupe plak lepas Noli, turn saya pulak
nyesal p tolak noli tadi
hahahaha
gile cuak saya nak turun
takut2 lemas terus terapung
haku ni kan imaginasi tinggi sket ;p



tapi dekat bawah, diaorang sambut saya
siap noticed dekat saya jangan pijak situ la sini la sebab ade batu
nanti kaki saya berdarah
weeeeee thanks korang
ni yang sayang lebih ni
hahahaa ;p



menahan kesejukkan
sumpah sejukkkkkkkkkkkk



menyambut ketibaan Jannah, Solehah & emaknye
lepas tu terus ngapppppppppppp makanan
lapooo main air ;p



" weiii N, semua hitam. Kau aje pakai baju kaler hijau macam pokok pisang "

" siottttt kau. Ade motif tau aku pakai hijau menyala gini. Kalau aku lemas, mesti orang nampak "


hahahaha
ye, saya takut saya lemas
at least ade orang nampak kan ;p


lagi pon ni satu2nya baju saya yang besarrrrrrrrr (salah saiz masa beli)
so kalau pakai masa mandi2 gini,
tak la syeksi sangat kan bila baju melekat dekat badan ;p



siapa ade baca entry saya masa pergi Bukit Merah dengan housemate,
saya pakai baju ini juga
reason tetap sama seperti di atas
sekian terima kasih
hahahaha ;p




nampak tak beruk tu?
ia curikkkkkkkk makanan kami


tu la bergembira dalam air,
naik2 atas, sebiji mangga telah berjaya di bawa lari
hahaha ;p


pindah tempat
letak dekat dengan air
senang nak makan dalam air
lapo aje, capaii ;p





Semoga persahabatan ini kekal buat selamanya :)


ada diantara mereka, saya tak pernah cakap bersua muka
hanya selisih di fakulti, senyum2 aje


tapi bila ade aktiviti gini, kami jadi makin rapat :)
nak makan onion ring pon main suap2
alolololo comel gile :)



Bye beruk. Jumpe lagi next time :)



Penuh bonet kereta saya dengan makanannnnnnnn aje
hahaha
tu pon diaorang singgah nak makan lagi
bila saya suruh amek sikit buat makan dalam kereta lin
diorang tak nak pula
katanye dalam kereta nanti nak tdo
cehhhhh ;p


weh2, Lin dah tunggu tu
yang naik dengan dia, dok melepak dekat bonet kereta saya
curi2 makan lagi
hahaha


oh letih gila ok badan ni bila main air
saya tak larat nak drive
ikotkan nak tdo aje
hahaha


Hana dah selamat tdo until sampai rumah dia
Ayie & Noli tak tdo
main lawan2 nguap
saya pon terlibat
hahahhaa
lepas ayie nguap, noli plak
lepas tu saya
then rotate balik
hahahaha ;p
thanks Ayie & Noli sebab teman saya drive :)



masa tengah drive, saya dah plan nak buat ape sampai rumah nanti
kononnye nak mandi, solat zuhur & ngaji sket pastu tdo
sekali tak ade makne nye ;p
saya, ayie & Yuni ke JJ ;p


Nota kaki :

1) Sg Tekala ni Daerah Hulu Langat. Tapi dekat dengan Kajang & Semenyih. OK, ni saje yang saya tahu. Jangan tanya banyak2. p google sendiri. Hahaha ;p


2) Sebenarnya banyak lagi pic tapi saya malas nak upload banyak2.


3) Pic yang dipublish ini adalah selepas di tapis secara rapi oleh pihak2 terlibat ;p. Banyak juga pic yang sensored. Kata main air kan, harus la baju melekatttttt dekat badan. Fushhh gile syekksi uuuuu. Hahaha ;p



2 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

dari shah alam gak...
tak ajak pn....
:P

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

la, ingat busy
sebab eazy macam dah lama je tak update blog
hehe