Rabu, 6 Oktober 2010

Makan2 di Rumah Audit Manager :)

Ok, memandangkan raya dah sampai ke penghujungnya
mari kita penuhi undangan ke rumah terbuka
makan sampai lebam
pastu bagai nak mati haku kena diet balik
tula, makan tak hingat donia
sendiri padan muka
hahahah :P



oh ye, gambar adalah kurang berkualiti
sebab saya hanya pakai camera handpon 2 mega pixel sahaja
ye, handphone i handphone cikaii
dah la handphone cikai,
bateri pulak dah takbley standby lama
gila kasihan!
hahaha
tapi tak ape, I pasrah T__T




ntah bila laaaaaaaaa dapat handphone canggih ek
sebab saya macam segan sikit nak bergambar pakai digicam
kalau pakai handphone,
kita buleh berlakon tengah taip msg ke kan
padahal tengah cari best angle nak shoot
baekkkkkkkkkk punye lakonan :P





:: Barisan trainee2 Audit dept yang sengal. Suka sakat senior2. Hahaha. Kata senior, tak pernah ada trainee yang peel macam kami. Haha maaflah, kami memang begini. Tak dapat nak sorok peragai sebenar. Tak hipokrit. Hahaha ::



:: Kak Ton yang pakai baju kurung oren tu. Siapa kata Kak Ton yang pakai baju purple plain tu, memang siap la dia! Nak kena ni. Haha. Kak Ton ialah Audit Manager merangkap Group leader saya ::



makan2 ni masa lunch hour semalam
rumah Kak Ton (Audit Manager) dekat aje dengan office
lepas makan, saya balik office kejap
pastu p office client di Puchong Permai dengan Kak Sa'a
then terus balik rumah
sebab dari office client pon dah lewat kan
terus balik rumah aje la :)


eh layan gambar jela eh
saya malas nak taip
otak tengah fikir kerjaaa kerjaaaa kerjaaaa
minggu depan client nak draft audit report
tak tahu sempat siapkan ke tak
*nangis T__T
ok, saya cuba yang terbaik!
ye, saya trainee terbilang :P
*silaJanganLempangSaya :P



:: Mereka datang awal ke rumah kak ton untuk tolong2. Saya? di"kuarantinkan" di office untuk menyiapkan audit report. Nak tolong2 jugaaaaaaaaaa :( ::


:: Chef2 yang masak spageti. Haku nak masak spageti memang tak reti! *sila baca laju2. macam pantun 2 kerat la pulak. Hahahah :P ::









:: Ni saya punya. banyak? tak tak. Anda tertipu. Kuah dia aje yang banyak. Saja saya ambil banyakkkk :) ::


:: Lelaki makan di luar sahaja. Gila cool bagi laluan perempuan makan dekat dalam! Macam ni la baru sentiasa handsem! hahaha:D ::



:: Semua staff MNZWAJA (HQ) datang.

Audit dept
Tax dept
Account dept
Secretary dept
Admin dept
Technical dept



M.E.R.I.A.H sangat dalam kumpul2 macam ni walau masa suntuk!
lepas makan cepat2 balik office
kang client datang office or call, tak ada orang pula



masa tengah makan kan, ada client call handset Kak Ton
dia tanya kenapa call office tak dapat??
receptionist tak jawab pon?
terketar2 Kak Ton nak jawab!
hahahaha ;p



BTW, thanks Kak Ton bagi makan
sedap gila makanan
kenyang saya :)



saya jatuh cinta dengan environment di MNZWAJA!
terlalu banyak kenangan manis di sini :D



OK, sekarang pukul 2.11pagi
saya nak sambung mengodit
matikkk la kalau tak sempat siapkan :(
YaAllah permudahkanlah segala urusanku


Nota Kaki : Minggu ni balik Gombak :)



4 ulasan:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

wah....sedap nyer spageti...

ehhehehe

http://yaniebudakgebu.blogspot.com/

StrewberiManis =) berkata...

kak yanie :

sedap sangat :)

yeahhhhh akhirnya muncul jua kak yanie
ihikkkkk :)
tertanye2 gak, nape la akak dah lama xupdate

eh kak yanie buat blog lain?

Hafiz berkata...

N makan byk !!! korg jgn tertipu k???
hhahahhaha
kiddingz....
selamat hari raya...

StrewberiManis =) berkata...

ahhh xde2
jangan percaya cakap boy ;p