Khamis, 28 Oktober 2010

Hentikan Production? Siapa Dapat Jawab?

:: Credit to google ::



Kenapa pihak The Body Shop hentikan production perfume ni ha?
hentikan sementara or selamanya?
siapa dapat jawab?
Frustnya saya T__T





kalau saya tahu begini,
saya beli stock banyak2
Hahaha ;p




kata promoter tu, dah 6months di hentikan
baru minggu lepas saya tahu
sebab perfume ni saya dah nak abes
last saya beli, saya beli 3 botol sekali gus
sebab malas nak keluar membeli
tu yang tahan lama sampai dah hentikan 6months pon haku tak tahu
hahaha ;p




lepas ni mesti Incek Fauzy tak dapat bau strewberi lagi :(
tak ada lagi bau sweet bila kami keluar bersama :(
urghhhhhhh





Nota kaki :

siang tadi odit di kilang client bersama 5 oditor yang lain. Penattttttt sangat. Minggu ni terasa betul bebanan kerja. Semua nak urgent. Letih haku



4 ulasan:

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

x to laa plaks...die hntikan y bau strawberi or perfume tu sume?

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

err xsure la
2-2 kot
hahaha ;p


sebab bila promoter tu cakap dah xde,
terus cakap,
"OKlah, thanks " lalu terus keluar kedai tanpa toleh kebelakang lagi.
frusttt la kononnye ;p
xsempat nak jeling2 kot2 yang strewberi je yang xde kan
hahaha

faRk berkata...

sbb stoberi da abis kt kameron. sekian

StrewberiManis =) berkata...

fark :

satu kebarangkalian juga tu ;p