Ahad, 3 Oktober 2010

Cute Fish Spa

ye, memang C.U.T.E
sebab saya rasa geli2 bila ikan tu geget kaki saya,
terus feeling saya CUTE
buleh?
hahahaha :p
silajanganlempangsaya :P



:: Cute Fish Spa at Jaya Jusco Wangsa Maju ::



:: take time wooo nak masukkan kaki dalam air ni. Saya celup je kaki, semua ikan sebok datang dekat kaki saya. Pulak tu geget dekat tapak kaki, sumpah geliiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Terus angkat kaki cepat2 macam kena kejutan letrik. Padahal geli je pon :P ::






:: Bila dah main keluar masuk kaki dalam kolam ni, at last akak yang jaga ni pon tampal stiker masa tamat ;p. Akak ni tengok bila saya dah steady & cool, baru dia kira masa. Kiranya tak la macam kau baru celup kaki, dia terus amek masa. Tak Tak. bukan begitu. Akak ni sangat baik. Tak mata duitan sangat la :P ::


::Tak silap saya, saya amek 5 minit utk cool. Geliiiii punya pasal. Thanks kak sebab bagi masa utk saya cool :) Kalau org yang mata duitan, dalam 5min tu, mesti dah dapat RM2.50 ( RM5 for 10min ) Tu baru saya sorang. If ade 20 customer? 30? 100? blaaa blaaa :P eh budah akaun memang begini
:p ::



:: Tengok, kan saya dah kata saya geli. Sampai ternaik2 bahu dibuatnye. Sumpah geli! ::


:: Time ni saya dah cool. See, tak banyak ikan dekat kaki saya. Apakah kaki saya tak banyak sel kulit mati?? ::


:: tengok pakcik ni (adik saya, Farith), sampai timbul urat di leher beliau sebab tahan geli punya pasal! ::


:: Asal ikan tu geget tapaki kaki Farith je, dia angkat kaki cepat2. Ape la kau ni Farith. Rugi woo. Masa jalan. Tahan jela. cehhh cakap lebih. Haku tadi pon terkial2 kegeliannnnnnnnnnnnn :P ::


:: Huda lagi bestttt. Ikan datang aje, dia kocak2 air. Macam tendang2 air tu la. Tak bagi ikan datang geget kaki dia. Sebab dia tak tahan geli. Sengal la kau huda. Cehhh cakap besar lagi haku ni. Belagak ye kau N. :P ::

:: tengok, tak ada pon ikan datang dekat dia. Asal ikan datang je, dia tendang air tu. Haha :p ::



Oh ye, buat Fish Spa ni bagus tau
sebab dia geget sel kulit mati
dan tinggalkan kulit yang sihat
pastu ape ntah lagi advantages dia
saya lupe
hehe
tak rugi pon buat
murah pon murah :)




mula2 aje rasa geli
pastu rasa syok gila la pulak
asal dah abes 10min aje, saya tambah masa lagi
Si Huda yang main tendang2 air je pon sebok nak tambah masa gak
Farith pon sama nak tambah masa gak
sebab mula2 memang dia geli sangat2
last2 dia nak lagi
siap pesan dekat saya
p la beli barang dulu
nanti dia cari saya
citttttt
pandai kau ye, suka suki tambah masa,
duet Haku jugekkkk yang terbangggggggggggg



tujuan asal datang JJ ni sebab nak beli barang Farith
Pakcik tu nak balik MRSM dia
punya la banyak stok makanan
pitammm haku tengok trolly T__T
katanye dia cepat lapar masa class prep malam
laaa, biasalah, laki kan makan banyak
nak2 sekarang dia di zaman remaja
zaman tumbesaran :)


meh nak tengok trolly dia
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ni baru masuk JJ tau
ape dia nampak, dia capai
ni baru masuk dah banyak ni,
buleh bayang tak kalau dah sampai kaunter bayaran, banyak mana??
masa dah nak bayar, saya lupe nak capture
Huda dah berzikir nak eskem McD & Donut Big Apple



ye, suka suki je kau Pauuuuuuu Akak kau ni eh
sekarang haku sudah pokaiiiiiii
*nangis T__T
tak jadik nak buat sauna hujung minggu ni
hahahaha :P




Hujung minggu ni saya tak balik Gombak
agak penat tetiap minggu nak balik
saya tak larat nak drive T__T
dari bulan puasa haritu, tetiap minggu saya balik Gombak
plus minggu lepas saya Audit luar la, amek dokumen la, jumpe client la
merata2 saya keluar
so, saya decide stay Shah Alam aje
InsyaAllah kalau saya larat, minggu depan saya balik
mahu tahu progress hantaran tunang saya :)




oh ye, haritu p buat Fish Spa dengan Encik Fauzy
dia punya menjerit kegelian, malu saya!
hahahaha :P
ape ni Bang, tak gentle la
ye N, kau belagakkkkkkkkk lagi ye,
tadi sket punya geli :P


Nota Kaki : Aktiviti hujung minggu ini [refer as semalam (sabtu) & ahad (arini) ] :

1) kemas rumah
2) kemas bilik
3) basuh cadar
4) basuh tuala
5) iron semua baju kurung
6) memasakk :) *hobi baru saya sekarang ni :)



2 ulasan:

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

besh nyerr wt fisho spa...lame da x wat..

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

jom buat lagi jommmm
beshhh kan :)