Selasa, 7 September 2010

Plan kelauttttttt. Hahaha :P

Plan baekkk punya ;p
kenkonon nak merasa sahur dekat luar la
tapi sebenarnya nak celebrate besday lin
besday dia harini
08.09.10
cisss, dah la date tu dah lawa
jeles haku!
hahaha ;p



ikotkan nak buka puasa nanti baru makan bersama
belanja dia
tapi petang ni Ayie dah balik Rawang
so, kurang sorang la
ishhh tak best la pulak :P



tu yang beriya nak sahur bersama
alih2 tak jadi :P



balik kerja petang semalam saya tanya Lin
esok pagi nak keluar rumah pukul berapa
sebab saya nak set jam la kan
kalau awal bebenor, saya masuk tdo awal
hahahaha :P
sebenarnya nak tdo awal
tu aje motif duk tanya nak p pukul berapa ;p
dalam erti kata lain, nak C.U.K.U.P tdo :p
saya tak leh la tak cukup tdo
nanti cepat pening & tak ada mood




:: Si gadis berjubah hitam tu lah Lin. Besday girl :) ::


elok saya balik terawih malam tadi, Lin dah tdo
cisssssss lagi!!
kau ni, petang tadi aku tanya kau tak nak jawab
aku balik terawih, kau pulak dah tdo
ni macam manaaaaa nak sahur dekat luar ni?????
ada kemungkinan tak jadik ni ;p


eh kami ni memang gini
hal remeh nak set jam pon buleh terpekik-pekik ;p
tu baru nak set jam
tak pikir lagi nak makan dekat mana
nak menu ape
pakai baju ape
blaaa blaaa blaaa ;p


baru2 ni, plan diaorang (trainee2 audit dept),
after abes praktikel nanti,
nak p vacation
ntah nak p mana, saya pon tak tahu
malas nak amek tahu
kang terpekik-pekik lagi ;p



eh termelalut pulak
ok2, sambung balik ;p


so pagi tadi, saya terjaga pukul 4pagi
selalunye saya bangun sahur pukul 4:15pagi
ye, saya tahu, awal sangat kan?
yela bukan ada suami & anak pon
tapi sebab saya jenis makan lambat
so, takes time
harap maklum ok :)



pastu dah terjaga tu, saya kejut lin
lin tertdo dekat hall
tdo depan laptop pulak tu
tengah layan facebook sampai tertdo tu weiiiiii
gile hebat kau ni Lin ;p


saya kejut Lin :


"Lin, nak sahur dekat luar tak. dah pukul 4 ni"

kau tahu ape respon dia?

celik sikitttttt aje mata pastu pejam balik mata sambil berkata:

"tak sempat la. dah lewat"

tupppp, terus dia tdo balik


Cisssssssssssssssss kau ni Lin ;p


jadi, saya pon masak air
sahur dekat rumah aje la weiiii ;p



:: Errr kantoi sahur sambil baca magazine Wanita. Patutt la sahur lama ;p ::



Menu sahur saya pagi tadi :

1) Koko crunch + susu

2) Nescafe panassss
*reason? buleh meng-audit dengan tenangggg :P

3) Nuget

4) Kurma

5) Air masak



dan saya abes sahur tepat pukul 5:30pagi
gila lambat kan saya bersahur :)



Oh ye, saya masih bekerja lagi harini
malam ni after terawih saya balik Gombak
saya balik kampung pagi raya mehhh
Akak on-call bebehhh
hahahha
kasihan Dr Jannah
dah la cuti 3 hari aje
tak pe Nah, kebajikan pesakit lagi penting :)



walaupon kami dah besar,
balik raya tetap 1 kereta
semua kena balik ok
teringat masa zaman kanak-kanak dulu2 :)



tahun ni, macam biasa
tetap pulang utara (belah ayah) selatan (belah mak)
seminggu jugak la ada di kampunggg :)



Tiada ulasan: