Jumaat, 17 September 2010

Alhamdulillah, Selamat Sudah Majlis Merisikku

:: Bought on 5th mac 2010 ::

Masa beli cincin ni tengah exam mid term. saya stress sangat. Hafal2, tapi tak masuk. So saya text En Fauzy ajak dia keluar. saya perlukan hiburan. Mungkin dah tepu sangat kot study (saya memang begini tiap kali exam). And then,beliau bawa ke Alamanda Putrajaya. tak silap saya, kami tengok wayang. Cerita apa, saya lupe. Keluar2 wayang, lalu depan Habib, terus "berdrama" main tarik2 masuk ke Habib. Ishhh malu la saya. Haha. Saya ingat En Fauzy main2, sekalinya memang dia nak belikan cincin untuk merisik. wahhhhh suke gileeeee I. Hahaha. Balik2 rumah sewa, terus buleh study dengan aman. Maklum la, dapat "kekuatan" baru :p Thanks sayang :)




:: Yeayyyy officially I'm being "booked" by En Fauzy :) ::


:: Thanks sayang sudi menerima diri ini yang serba kekurangan. 7 tahun bersama, tiba masanya untuk kita merancang masa depan :) ::



:: Saya memang tak pakai make up ye. Tak minat. Saya hanya pakai baby powder Johnson & Johnson. Alaaaa yang baby2 selalu pakai. Dalam handbeg saya memang ada bedak ini. Hahaha :p No compact powder, lipstick, mascara n etc :) ::




Selepas rombongan laki balik,
saya telah di-kidnap oleh kawan-kawan saya di Gombak ni haa
untuk pergi ke
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Open house rumah Amirah (tudung Pink pekat belakang saya) :)




thanks mira invite saya

sedappppp gila makanan

maklumlah, masa rombongan laki datang,

saya kat atas

duduk dalam bilik

so, masa dorang dah balik, nak makan la

gileee laporr wehhh

sekalinya tak sempat dah

terus rushing ke rumah Mira

tapi Akmal & Eila yang amek saya di rumah

saya malas nak drive :p





Ok, saya nak bersiap untuk ke open house lagi

makan lagi dan lagi dan lagiiiiiiiiiiii

hahahhaa :p





Nota kaki :

Agak jakun bila cincin dijari. Sket2 nak tengok. Hahaa. Saya memang tak minat pakai cincin. Alasan? Malasss nak longgar2kan masa amek Wudhu'. Air tak rata, tak sah pula solat :)

8 ulasan:

shiqin ghazali berkata...

congratz Ann..
agaknye bper lame lg nk majlis nyer? nk merase ns.minyak plak?

Just_najmiE berkata...

OMG, Tahniah!! (^^,) tak lama dah nih.. hehehe..

StrewberiManis =) berkata...

shiqin :

thanks dear
InsyaAllah majlisnya tahun depan lepas grad nanti
grad dulu bebeh
hahahha

StrewberiManis =) berkata...

just najmie :

thanks dear :)
ha 'ah xlama dah
doakan kami ye :)

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

congrats yunk...x lame lg dah tuuu....jgn lupe jmput ekk..

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

thanks dear :)
pasti jemput kamu, jangan risau :)

CoMe LoTe berkata...

cgratz..lgkh bndul nih..huhu

StrewberiManis =) berkata...

come lote :

thanks zua :)
langkah bendul? bukan langkah seribu?
hahhaha :p

ye, saya langkah bendul :)