Isnin, 16 Ogos 2010

Puasa belum seminggu lagi, aku dah plan cuti raya nak berapa hari. Hahaha ;p

Haduihhhh malas sungguh la nak update
ada ubat tak untuk rajin update?
haik? nak update pon malas ka?
siap ubat-ubat bagai?
hahahaha ;p



ohh, sorry la kepada yang bukak blog ni,
asek entry lama je
entry baru tak muncul-muncul ;p
terima kasih juga setia bukak blog ni
sebab aku cek readers, still ada
thanks a lottttt =)



ok, panjang pulak intro aku
ni baru nak masuk topicnye
ehemmm ehemmmm ;p



seperti yang sedia maklum,
trainee tak ada cuti okkkk
*sila baca dengan nada sadis sekali ;(
kalau kau MC ke, EL ke, AL ke,
W.A.J.I.B ganti balik
ini bukan policy company
but requirement by MOHE
*MOHE= Ministry of Higher Education
memang dia nak kau praktikel ngam-ngam 6 bulan




sebab tu aku malas nak MC kalau sakit sikit2
kalau larat, aku still p kerja
azabbbbb ok kalau nak ganti balik cuti
orang lain dah relax duduk dekat rumah after praktikel,
dah ready masuk part 8 (last sem),
haku ni terkedek2 p kerja
sedih kotttttttttt



lagipon hujung tahun ni ada "plan" la
kalau aku ganti2 kerja ni,
macam "terganggu" sket la
tu yang aku malas nak cuti




tapinyaaaaaaaaaaaaaaaa
memang dah tertulis kot aku kena apply cuti juga
sebab raya nanti, cuti 2 3 hari je kot?
*tak sure sebab tak naik memo lagi
so, dah memang tradisi family aku balik utara selatan,
akan makan masa yang panjang jugalah
mau nye seminggu bercuti raya
pulak tu, lepas raya pon ada "plan" juga,
kasi ruang la untuk "plan" ini
hahahhaha ;p


yes, aku nak apply cuti s.e.m.i.n.g.g.u
lantakkk la kena ganti nanti
tapi aku harap2 ganti2 tu dimansuhkan
kot2 la naik memo
budak2 trainee tak payah ganti cuti
wahhhh syorgaaaaaaaa gile weh ;p


Nota Kaki :

1) Dah praktikel ni, baru aku tahu erti penat bekerja dengan penat belajar.
Penat bekerja lagi penat ok!




2) Susahnye mencari duet.
Mak ayah, terima kasih membesarkan N 22tahun di dunia ini. Tak ternilai jasa & pergorbananmu ;(




3) Otak aku makin berkarat weiiii.
Tak tahu lah masuk part 8 kang.
Confirm bluurrrr je nanti seminggu 2 awal sem.
Dah praktikel ni, tak guna dah sistem exam oriented (test, quiz, final & etc).
Haritu buat banci. sepatutnye 15min aje jawabnye. Aku & Ayie bantai jawab sampai sejam. Terkipas2 kepanasan abang hansem tunggu diluar rumah. Hahaha
pastu 2-2 mengeluh,"susah gileeeeeee weiii soklan banci tadi" hahahhaah sengal betul ;p






2 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

bagus plan awal2..
xD

StrewberiManis =) berkata...

risau cuti tak approve
lagi haruuuu ;p