Rabu, 18 Ogos 2010

Menu Sahur =)




:: Mushroom sup cicah roti. Perghhhhhhh sumpah sedap =) ::


Sahur pagi tadi :


1) Mushroom soup
*Belik 3 in 1 ajeee ;p

2) Roti gardenia

3) Secawan nescafe
*agar buleh meng-odit dengan tenang tanpa mengantuk2 ;p

4) Kurma

5) Air masak


Ok, itu saja menu aku
simple aja aku sahur
tapi ko tengok la nanti
mesti tak lamaaaaaa ;p
busan kot asek sahur makan yang sama aje
sok2 aku tukar menu lain ;p




Nota Kaki : Sudah 2minggu tak makan nasi. Ohhh "detik itu" semakin hampir. Risauuuu baju tak muattt (=.=)


8 ulasan:

shiqin ghazali berkata...

warh.. sedap plak aku rse bile ko mkn sup + roti..
kurma husaini - same kt umah aku gk~

StrewberiManis =) berkata...

sedap wehhh

makan time sup tu panas2

pastu time sahur tadi,

tengah hujan lebattt gile

peghhhh makan sambil mata sepet2

tahan sejukkk & ngantuk ;p

Reloading berkata...

sdap nya... :-P
nnt b`buka dgn sy erk..
:-)

alia iman berkata...

bile kah "detik itu " ya??huhu dun wori mesti muat bajunya dear...nnt da smpai detik itu jgn lupe text ya...heehhee..anyway congrates!!

StrewberiManis =) berkata...

reloading :

memang sedap ponnnnnn =)

StrewberiManis =) berkata...

alia :

ok dear

i will text u later on ok? =)

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

sedapnyerr sahur tu...tp skg N selera pon tarak..sedih..

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

kesian ibu mengandung ni
sabar eh sayang
InsyaAllah tak lama tu ;)