Selasa, 20 Julai 2010

Alhamdulillah =)

:: Sila Klik untuk mendapatkan tumbesaran yang cantik menarik tertarik aku memang de bomb. hahaha ;p ::



Jumaat lepas JPA dah masuk
Syukur Scholarship masuk tepat pada masanye
pokaiiiii ni wehh
hahaha ;p



Bila JPA masuk,
automatik terus tolak yuran pengajian
so bila aku cek bil pelajar dekat portal,
kalau dah "Sudah dibayar" tu,
memang JPA dah masuk ah
tak payah nak p ATM, cek balance ;p
dan juga tak payah nak line up untuk bayar bil pengajian
terima kasih teknologi!
eh eh, dan2 aje ;p



Semalam dapat cek
For travelling claims last month
ni yang aku claim bila aku odit2 luar la
aku tak cashkan lagi cek ni
nanti2 la
cash sekarang, maunye licinnnnnnnn
hahaha ;p


Next week dapat allowance pulak
Haishhhh tetiap minggu dapat duet
suke mak cikkkkk ;p
*bijik mata dah menunjukkan simbol "RM" ;p*



InsyaAllah aku simpan duet2 ni
untuk belanja kawen nanti buleh?
err kawen??
tettttttt
hahahhaa



OK dah, aku nak mandi
baru balek kerja ni
eh sejak praktikel,
aku selalu mandi lewat
pastu bila call Mak,
mak tanye tengah buat ape,
laju je aku jawab "baru lepas mandi Mak"
aishhhh acik kan jujur
hahaha
pastu kena bebel dengan mak
sebab tak elok mandi lewat
hahahah padan muke aku
jujur sangat kan ;p



Nota Kaki : Harini p kerja tumpang Lin. Sebab aku malasss nak drive ;p