Ahad, 13 Jun 2010

Cooler Pad

Ok, sekarang pukul 5.27pagi
Err gigih gila kau N sanggup bangun pagi2 nak update
hahaha jangan tertipu
aku baru lepas sahur (puasa nazar)
tak kuasa aku bangun pagi2 semata2 nak update
baik aku tdo
pukul 6pagi kang baru bangun
masuk office pukul 9pagi maaa
buat apa bangun awal2 ;p



Jumaat lepas after balik kerja,
aku balik Gombak
ikotkan aku tak nak balik
kerja banyak ohh
kalau balik, gerenti aku malasssssss nak buat
tapi adekku farith nak mintak tolong ajar akaun
macam kesian la pulak
takpelah, penat2 balik kerja,
sanggup drive balik Gombak memalam buta
Pelik haku dengan MRSM
form 4 kena amek semua subject
then form 5 akan decide nak subject ape
tu yang dia kena belajar akaun jugak
ikot kata dia, memang akaun, dia blacklist awal2
hahaha ;p




Semalam aku sampai Shah Alam pukul 11.20pagi
bertolak pukul 10.40pagi
awal bukan?
sebab aku takut hujan
bila hujan, jalan jammed
haritukan aku balik ke Shah Alam,
hujan plus jammed sangat ok
dari flyover depan batu Caves untill exit Bukit Raja
bapakkk la jauh gilaaaa
sangat buang masa atas jalan
elok 45min dah buleh sampai,
terus bertukar jadi 2jam
pehhhhh memang buang masa sesaje je
Semalam aku balik ok je
lancarrrrrrrr sahaja
suke aku =)





Sampai2 je, aku singgah Plaza Alam Sentral (PAS) kejap
beli coolerpad & keyboard protector serta "barang sampingan"
hahaha ;p
haritu Encik Fauzy kasik pinjam cooler pad dia
pastu sibuk sangat d office, aku terdudukkkkkkk
lalu patahlah iaaa
hahahha
ganas tak ganas tak? ;p
so, aku beli untuk ganti balik la
tapi dia tak nak pulak
sebab dia suruh aku guna je
memang dia bagi
bak kata Ayie,

"elehhhh N, dia tak heren punya dgn cooler pad RM10 kau. duet dia dah berkepuk"

hahahha ;p
bukan masalah banyak duet ke tak
tapi aku dah jahanammmmmmmkan barang orang ohh
harus ganti balik =)
kalau dia tak nak, meh bagi aku balik
buleh gitu?
hahaha ;p




Nota Kaki: Semalam ayah isikan minyak full tank. Thanks ayah. Psttt, Jimat duet hakuuuuuu ;p




4 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

cooler pun x cool gak laptop ku neh..
xD

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

samalah
xcool pon ohh
kipas tak cukup laju kottt
hahaha ;p

Judiene berkata...

yg terduduk sampai patah tu, ada 2 kemungkinan :
1) cooler pad tu mmg sng patah

or

2) org yg duduk tu berat sgt

hahahahahaa!
;)

StrewberiManis =) berkata...

judiene :

saya sokong jawapan no1.
hahahha ;p

eh siyes senang patah
sebab yang tu jenis plastik yang nipis je
kate rm10 je maaa
haruslah kualiti agak kureng
hahahha ;p