Selasa, 22 Jun 2010

Buzy Tapi Tak la Buzy Sangat.

Ohh buzy gila last week
client nak audit report dia as soon as possible
sebab dia nak masuk tender this week
but now, Alhamdulillah
dah settle ;)



sabtu lepas aku kerja ok
tapi half day jela
after kerja, balik Gombak
kereta harus diserviceeeee
gamble gila aku ulang alek p kerja 3 hari dengan break tak cengkam
hahahah ;p
tak ada la, actually kan malam tu ayah datang
bukak2 tayar, cek tangki break,
semua ok aje
tu yang aku berani bawak
if tak, tak berani dennn
aku kan penakutttttt ;p




semalam mak call
ajak p Ipoh weekend ni
tengok akak aku
actually last sunday, dia p Ipoh
aku tak pasti sama ada dia drive sorang, or kawan dia ada tumpang sekali
sebab Isnin ( 21hb), dia lapor diri utk bertugas di hosp Ipoh
parents aku tak dapat hantar
sebab Farith dapat award dari Pusat Tuisyen Kasturi
ntah ceruk Hotel mana untuk amek award
aku tak pernah dengar pun nama hotel tu
dapat cashhhhh ok, RM70 (PMR 7A)
then petang tu, hantar dia balik MRSM
malam plak, parents hantar aku plak
kereta aku tak siap service lagi
berkejaran parents aku dengan urusan anak2
macam la anak2 dia kecik2 lagi
haha ;p
tu nasib baik tak hantar akak aku kat Ipoh
if tak, muka parents aku jela yang lalu lalang dekat highway ;p



masa hari isnin,aku tumpang ayie
Ayie memang dah bawak kereta masa minggu ke 3 praktikel
sebab kan dia banyak kena audit luar
so, masa balik, aku tumpang Lin pula
thanks both of u ;)
malam tu, ayah datang hantar kereta ;)
siap isi minyak full tank okkkk
oh kalau macamni,
tetiap minggu N nak balik Gombak la
buleh tak Ayah??
hahahha ;p


"Err, Mak, kalau N tak ada kerja urgent, N balik minggu ni. Kurang2, dapat minyak free lagi ;p"



Kuat minyak ok kereta ni
seminggu 1 tank
kalau 4minggu dalam sebulan,
perghhhh abes duet elaun untuk minyak sahaja
ohhh JPA, bila kau nak masuk ni??




Oklah, aku nak bersiap p kerja
nanti kalau free aku update eh
kat office tak dapettt la
acik buzy ;)




Nota Kaki : Harini ada pasar malam. Balik kerja harus singgah ;)

2 ulasan:

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

mak ajk sopim bj raya kt ipoh kot...

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

awal lagi kottt nak shopping baju raja ;)