Khamis, 1 April 2010

TAHNIAH KAKAKKU, NUR JANNAH =)

entry dikarang khas buat kakak yg tercinta
*perghhh mantap gile BM. bangga cikgu2 BM aku dulu =P
tahniah atas kejayaan menamatkan pengajian on time
5tahun berhempas pulas mengadap buku
Akhirnya berjaya juga kau jadi Doktor ye =)
Aku saket esok, sila bg perkhidmatan percuma =P


fushhh tgk akak aku study, mmg mengerunkan
if aku balik gombak,
meja study dekat bilik mmg dia bolot ah
atas meja buku dia
atas katil dia ade buku dia
atas katil adek aku pon buku dia gak
bersepah2 buku dia kat bilik
aku nak study mana?
ye, aku kena turun study dekat meja dapur
kasihan bukan?
apoooooo nak buekkk (=.=)
tapi xpe, dekat dgn makanan
kejap2 bangun amek makanan, bukak peti sejuk, goreng nuget
hahahha =P


ok, currently akak ade d rumah
cuti 2bulan
then akan d post d mana2 hospital kerajaan pilihan beliau
selama 3bulan TANPA GAJI
proses ni dikenali sebagai "HOUSEMAN SHIP"
haaaa hambekkk kau jannah,
sila korek tabung ye
hahahhaa =P

last but not least, T.A.H.N.I.A.H again =)

err sorry, pic beliau xde
huhu..

oklah, nak bersiap p cls ni
harini ade oral test mandarin
seminggu ni aku jadi "anak cina celup" sat
hahhaha =P



3 ulasan:

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

cOngrats to ur sis..mst seBaya kak N..cz my fwens y amek medical pon br dpt DR..

StrewberiManis =) berkata...

princess N :

yes, mmg sebaya dgn kak N pon
and also satu U..UKM =)
but akak kat Cheras,
HUKM nun
not bangi
bangi only during orentantasi
ihikkk =)

Tanpa Nama berkata...

housemanship tu 2 thn ye
bukan 3 bulan
arap maklum
balik umah cpt kemas umah nak wat kenduri
yeay

-jannah-