Ahad, 28 Mac 2010

~Sahabat =)~

Ehem2, ok, ni entry basi ok
hahaha
ok, ceritanya begini
member kami masa dekat matrik text
*currently they are at UUM
katenye esok dorang ade game d UiTM
that time dorang d UKM
lawan d sana dulu kot
game ape ntah d UiTM aku pon xtau
malas nak amek tau since time tu tgh test
kebetulan esoknye time dorang nak datang,
kami dah abes paper
so, buleh la jmp
berhuhaaa huhaaaa =)
hoyehhhhhhhh (^.^)




nama manusia dlm pic above macam byk je
tapi kami jmp zila & wani sahaja ok
hahahah =P
*yg lain U lain. so, xberpeluang nak jmp
pic ni masa d matrik
3tahun yg lalu..
wahh cepat betul masa berlalu
tahun dpn dah nak grad
sgt xpercayaaaaaaaaaaa =P
dulu bukan main lagi
"errr smbg degree 4thn? bapakkkk lama gileeeeeeee"
tuppp2 skng nak abes dah
sukeee2
buleh kawen cepat
tetttttt hahaha =P


fr left: wani, N, yuni, tikah (si pengantin baru =) )

ok, sempat capture pic dengan wani je
zila tgh ade game masa we all smp
ohh ye, ayie & aisyah xde masa ni
sbb pulang hujung mgu
aku xbalik gombak sbb ade asgmnt perlu dsiapkan =(



haaa time ni Aisyah & ayie ade
hahahah
wahhh cepat betul masa berlalu
lepas ni turn siapa la pulak ye kawen
wait n see =)


ohhh ye, masa jmp wani & zila,
tibe2 ade boy ni dtg dekat aku
"errr kamu ni Nurul Hannah kan?"

"eh xla, saya Nur Hannah, bukan Nurul"

"ohh ye, betul2, sorry ingt2 lupa name kamu"

"xpe, hmmmm (smbil terdiam lama & cuba recall nama laki tesebut), kamu ni Syazwan kn?"

"yeee saya"


haaaa hambek kau, mmber sek ren jmp d U!
last aku jmp dia masa darjah 6
then msuk sek men, masing2 bawak haluan
sbb dia d sek lain
tupp2 jmp d U

TQ kamu sbb masih ingat kita lagi
almost 10years xjmp & xcontact
ohh pic syazwan, aku xcapture
sbb aku nak balik dh time tu
xtahan panas terikkkk
hahahha
xdela, aku nak balik sbb nak siapkan asgmnt yg delay
lagipon dorang ade game
xkan aku nak kacau..
tukar2 no phone, then bersurai =)



adakah persahabatan yg dbina ni akan berkekalan?
seperti keadaan aku & syazwan
almost 10years berjumpa kembali

Ya Allah, Semoga ikatan persahabatan ni berkekalan
berkawan dari matrik shinggalah sekarang,
terlalu banyak suka duka dlalui bersama
jatuh bangunku, mereka tetap dsisi
a B.I.G thanks to Aisyah, Ayie, Lina, Tikah
Semoga kalian sentiasa dlm kurniaan RahmatNya

Thanks againnnnn (T___T)
*mode terharu*



Baru sahaja balik amek test. 2papers. penat ok minggu ni. tapi esok dah start cls macam biasa. errr xmerasa nak rest lebih sket masa hujung mgu ;(

2 ulasan:

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

windu zaman blaja....

StrewberiManis =) berkata...

princess N:

suatu keindahan yg tiada tandingannya jika imbau kenangan silam kan? =)