Jumaat, 1 Januari 2010

~Entry Pertama Utk Tahun 2010 =)~

Sekadar gambar hiasan. Eh nak tanye la, chipmunk tu besar sgt ke, or aku yg kecik? Haha.. Dah2 toksah jawab. Aku saje je tanye =P

2009 sudah melabuhkan tirai
yang pasti segala pahit manis telah ku laluinya
adakalanya menitis juga airmata ni
tapi, itulah lumrah hidup
sukar macamana sekalipon,
harus laluinya
ku harap tahun ini,sinar kebahgiaan & kejayaan lebih menyinari hidupku =)
W.I.S.H.L.I.S.T 2010?
nak tau ke?
alaaa macam segan aje
cam gedik je nak segan2 bagai
hahaha =P
oklah2 aku kongsi sket =)


1) Menjadi anak yg Solehah
2) Kurus. (need to reduce at least 10KG)
3) Menambah angka2 d buku ASB =P
4) Mendapat Dean's List
5) menjadi super duper rajin =P


Ok, ni aje
kang buat wish list bebanyak xdpt capai
carry forward utk thn dpn lak kang
hahaha =P
Actually aku ade aim/ target aku every month
so kalau wish list aku banyak sgt,
takut clash
pastu 2-2 xdpt tunai
Wahhh lagi parah
ibarat hidup xde wawasan =(
ohhh itulah padahnye jadik budak akaun
terlalu fikir kedepan =P
hahaha
oklah nak packing barang ni
Ahad nak balik shah alam
beratnye hati nak terima kenyataan sem dah start
Dean, saya mau cuti lagi buleh ka?
hahahha =P
eh2, tahun baru la, ape ni awl2 dah malas
tadi kate nak jadik super duper rajin =P



4 ulasan:

shiqin ghazali berkata...

hepy new year jgk utk strewbeti manis

StrewberiManis =) berkata...

shiqin :

TQ dear =)

Jay berkata...

hye hepi nu year!!!

StrewberiManis =) berkata...

Jay :

TQ dear, happy new year utk kamu juga ;)