Isnin, 11 Januari 2010

~Di Shah Alam~

Aku dah sampai shah alam petang semalam
rasa liat aje nak balik rumah sewa
janji dengan ayah nak balik pukul 3ptg,
tapi pukul 2:30ptg masih lagi xsiap
kesian huda tunggu lama
I mmg siap lama
sorry ye huda =P
*mesti dia hangin je. asek2 aku je yg lmbt =P





Akhirnya aku dapat gak merasa eskem ni
thanks ayah =)
nasib ade baskin robbin (BR) dekat RnR Sg Buloh
if xade, suruh ayah singgah one utama sat
haha =P

masa benti mam dekat RnR Sg Buloh,
aku nak beli eskem BR
tbe2 mak bungkus satay kajang Hj Samuri
aku dah cakap aku xnak
sebab dah makan nsi dekat RnR plus eskem BR
macam kenyang gile2 la
gerenti kenyang smp pagi esok
hahaha =P
tapi mak tetap nak beli
utk budak2 umah sewa ni
siap pesan,
"malam kang mak call, tanye berapa cucuk dah makan. korang jgn xmakan pulak ye"
perghhh gile la
punye la takut kami xmakan satay tu
lawak la mak aku ni
tapi xde pon call smp skng
hahaha =P
mak ni, ugut je lebih =P
mak aku ni mmg,
asal aku nak balik shah alam je,
mst ade makanan
utk 1umah la
semalam siap bg tomyam, air asam plus sambal belacan
walaweiiiiiiiiiiiii rosak diet aku =(
haruslah aku mam sampai tambah2
ok, aku tipu
aku tgh diet ah
mam sikit je
hahaha =P
btw, thanks mak
berkat air tgn mak,
tenang hati ni nak menerima ilmu =)
lain kali N nak lagi ye =P
sekali skala manje2 dgn mak sdri, ape salahnye kan?
*bg huda jeles. hahaha =P


oklah, aku nak iron tudung then naik katil
tdo, zZZZZzZZzZ
lunch hour esok ade perjumpaan utk latihan prac sem depan
so, aku tabley tdo masa lunch hour
hahaha =P



5 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

da sampai shah alam
dkt je ngn umah..
xD

Eazy Izzuddin berkata...

suke BS blueberry volcano..
xD

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

kite suke mint choc chip
cedap
berangin je
mint kan
hehe

owh yeke
buleh la dtg lunch =P

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

omg...BS...yummy2....salah satu halangn time diet is bile mak masak sedap2 kan....ayoyoyo....

StrewberiManis =) berkata...

princess N ;

tau xpe kak N
xmakan kang, rugi besar wooo
bukan slalu saya balik gombak =P