Sabtu, 26 Disember 2009

~Kira, Kami rindu hang =(~

sejak aku bertemu dengan kira 3minggu lepas,
aku selalu terbayangkan dia
ye, setiap detik!
bgn tdo mst pikir kira
ape ntah lagi sebelum tdo
pendek kata mst nak pikir dia
kadang2 terlampau rindu padanya,
aku msg "mak jang" nya
(kawan aku. Nama terpaksa drahsiakan =P)
"Puteri (bukan nama sebenar), kira buat ape?"
"kira dok main dgn paksu dia"
wahhh terus aku terbayangkan saat kira bergurau dgn aku 3mgu lepas
tepuk2 manja muka aku,
cubit pp aku,
pegang2 tgn aku,
cuit2 peha aku,
macam2 dia buat dkt aku utk tarik perhatianku
agar bermain dgn dia
ku kasihan dgn kira ibarat "tiada kawan"
aritu, sedang aku tgk TV,
tibe2 kira datang dekat aku
membawa air dutch lady (spt dlm pic)
lepas cucuk straw, kira bg aku air tu
"Nah, air kamu. Kami bagi. Minum tau. Esok opah boleh belikan yang lain utk kami"
*kami is equal to SAYA..
kecik2 sudah ada rasa hormatkan org tua
maksud aku, kira bagi air tu dekat aku wpon air tu adalah air dia
siap cucuk straw kau tau x
sebak aku dibuatnye
ikotkan nak menitik dah air mata ni
tapi dpn "mak jang"nya, aku tahan..
rasa macam nak kidnap je kira ni bawak balik gombak
tapi kira lebih mesra dgn opahnya
baru2 ni kira bercuti dgn opahnya d pahang
fushhhh kira jalan sakan nooo
xingat dekat Kak N langsung ek =P
kadang-kadang kan,
bila budak2 baya kira lalu depan umah,
aku asek terbayang budak itu adalah kira
nape ntah aku pikir macam tu
maybe sbb nasib kira kot?
sbb tu aku kasihan dgn dia
ntahlah, speechless
ohhh, kira ni comel kan?
mata dia ala2 sepet sket
rambut lurus, lembut
tapi, dia putih tau
kalah aku, haha
pic above agak gelap sket
biasalah, handset i kan cikai je.. =P
so, xnmpak sgt si budak comel ni putih
tgk depan2, lagi la
mau meleleh air luir =P
besar esok, mst kira cun & lawa =)
kiraaaa, kami rindu hang =(
ikot Kami balik Gombak nak?
*cobaan utk mengikut sleng kira. kang ckp sleng KL, mau dia ter "Haaa? haaa?" kang. hahaha




nota kaki: nama "puteri" & details kira terpaksa dirahsiakan atas sebab2 keselamatan.. =)

6 ulasan:

shiqin ghazali berkata...

huhu.. comeinyer KIRA ni..bpe umo dier? bile la kmu nk dpt anak neyh?

Eazy Izzuddin berkata...

sape budak 2
chomel2...
hehe
xD

StrewberiManis =) berkata...

shiqin :

KIRA ni 4thn
tapi dah macam 7thn
sgt independent ;)

wahhh soklan maut tu
kawen pon belum lagi
hahaha =P

StrewberiManis =) berkata...

eazy :

kira ni anak sedara kawan

a'a, comel kan ;)
ske tgk muka dia, sweet je ;)

Tanpa Nama berkata...

cobe lihat dikedua² gambar kira itu, dibelakangnyer terselit kecik gambo kaki anak ku..

-kak Fara-

StrewberiManis =) berkata...

kak fara:

a'a la, ade kaki faris
cinonet aje
alahaiiii rindu pula dekat faris
kidnap kejap buleh?
hehehe

sekarang faris mesti lagi comel kan?
chubby, mata bulat
eeeeeee gerammmmmm =)