Sabtu, 5 Disember 2009

Keranamu Tikah, Aku Merana Mencari Baju! =P haha gila punya tajuk entry =P



Nahhh,gambar setepek. Sejak kebelakangan ni tuan tanah sibuk dengan aktiviti harian sebagai bibik. Jadi, beliau sangat malu pabila gambarnya dirakam. hahaha =P *ehemm, femes bantal dalam kereta incik fauzy. masuk dalam blog i. hahaha =P


hohoho,
lama xupdate
tuan tanah sibuk =P
Semalam pergi bank in duit rumah sewa
Pastu ke carefour Wangsa Maju
cari baju kurung ke kenduri Tikah
padan muka aku,
siape suruh xbawa balik baju kurung
tinggalkan kat shah alam siapa nak pakai?
mak cik atas rumah kami?
ok2, x lawak pon =P
nak cari, makkkkkkk aihhhh
punya la susah
dah dapat, lepas belek2, xberkenan pulak
aihhhhhh..
manik sane, manik sini,
kerawang sana, kerawang sini
owhhh gila!!
macam mak datin kau tau tak?
xberminat aku
heavy sangat la corak dia
pastu ade satu baju ni
cantik la, very nice
bila try2, bapakkkkkkk la besar gila
aku macam dah xpayah pakai kain dia
sebab labuh baju tu macam dah nak sampai betis aku
serius susah nak cari bajuuuu ;(
nak cari macam jubah,
bila aku test,
labuh pulak
labuh dia bukan calang2
dah macam SAPU JALAN dibuatnye
hehhhhhhhh serabut2 ;(
tula, kalau bawa balik baju kurung kan senang. settle
aritu kan aku cakap jumpa baju kebaya
tu sekali pandang je
memang lawa
bila aku telek2 semalam,
perghhhhh gugur jantung aku
kain dia terbelah sampai pehaaaaaaa
gila sexy aku nanti
if aku pakai kang,
orang akan konpius
ni knduri kawen tikah ke knduri aku??
hahaha =P
ok2, finally aku jmp baju kain ala2 chifon
which is trend sekarang
aku belasahhhhhhh aje
sebabnya
1st: xbanyak manik. just dleher saja. aku pakai tudung kang, tertutup la. settle ;)
2nd: xada kerawang2 langsunggggggg. bagus. aku xnak jadi ala2 datin
3rd: xbesar. ngam2. bahu xjatuh. lengan xlabuh. kain pon xmerelet panjangnya
ok, rabu depan, 9hb dec, aku akan berangkat ke utara
until 13hb dec
bersama housemateku yang lain
5hari disana tentulah memakan kos yang tinggi
kami tinggal d hotel & homestay d Tasik Gelugur
demi meraikan perkahwinan teman serumah kami, TIKAH
kenapa xtinggal saja d rumah Tikah?
family dia pon dah ramai, plus sedara2 lagi,
plus minus ipar duai lagi..
jadi, demi xsusahkan orang,
biarlah kami penginap d hotel saja =)



4 ulasan:

Ejay berkata...

wah.. 5 hari tu.
mmg betul2 rewang nih. hihi.
bertuahnya Tikah dpt kwn2 yg supportive mcm kamu semual.

about ur baju kurung, x bley nak komen la sbb kita sendiri pun cerewet juga memilih baju.

StrewberiManis =) berkata...

Ejay:

yes, saya mmg agak cerewet bab memilih baju..
sbb tu saya xsuka shopping baju
saket ati xdapat2 pilih baju yg bkenan. huhu..

Judiene berkata...

very da supportive friends
viva la vida
erkk!

ahahahaha
selamat merewang! =)

StrewberiManis =) berkata...

Judiene:

nak merewang mana?
xplan pon lagi
kos tuuuuuuuuuuuu
hahaha =P