Sabtu, 10 Oktober 2009

ke open house rumah eika & Puan Hilwani =)

genap seminggu ku xupdate
sgt2 bz tahap kambeng chumel
kambeng pon buleh chumel ke?
hahaha =P

setelah smgu xupdate, mst la ade pic aku dulu

hahaha =P

ok2, entry kali ini adalah berkaitan open hz

last saturday aku ade 2 open hz

umah clsmate & lecturer corporate finance

sila abaikan mknn didepan kami
makanan sape ntah
*wat2 xtau. haha keji gilosss*
las saturday, aku ade replacement cls law
from 9-12 & 2-4
sgt penat plus ngantuk
so masa lunch hour, p open house umah eika
xyah pening nak mam kat mana
save budget
hahaha =P

haaa ini adalah idea poyo lina
hahaha =P
beriya dia suh aisyah capture pic ni
xpasal2 aku kena salam tgn dia
if aku salam dia, bermakna aku lebih muda la kn?
yeahhhhh lina tuaaaaaaaaaaaaaa =P
*dia bc ni, mamposss aku kne p cls naik bus rapid no 604. haha =P*
xdela, actually for our drama
utk bahasa mandarin
nak dptkan suasana perayaan
tu la amek pic camni
if x, xkuasa aku
geli nyahhhhhhhhhhhh =P
hahaha =P


owhhh sampainya hati kamu menangkap pic ni dgn membelakangiku =(
ishhhh xadil
nak jugak interpremeeeeeee
hahaha =P
xpela, korang senyum2 la dpn camera ye
aku dgn ayie nak ngapppppp dulu
sementara nak ready, say chesee n etc,
dan la kot aku dgn ayie ngapppp 3 suap
haahaha
kami mam utk suapan ke 4,
korang baru nak myuap kali petama
haaaa tula,
sape suh capture2 pic
*padahal jeles pic kami xmsuk. haha =P*

eeiiiiii tadi dah la membelakangi aku
ni semua dok himpit aku
pelisssss la, mira nak capture pic aku sorang jela
hahaha
bapakkkk la perasan nak mamposss =P
aku suke pic ni
nampak kami bersahaja =)


haaa pic ni pulak kat umah lecturer aku
cam biase,
sosat gak ke sini
hahaha,
well, kami ni mmg suke sesat =P
sebaik ade mahadi bersama kami
dia yg tunjuk jalan..
sepanjang ke rumah Puan,
madi asek buat lawak je
mungkin 1st time naik "swiff biru" lina kot
terlebih excited.
hahaha =P
Puan masak laksa johor
sedapppp sgt
tapi sbb aku dh keyang,
rase mengah nak mam
so mam sikit je
kang xmam langsung, kecik ati tuan rumah =)
masa mam laksa ni,
teringat 2bulan lepas aku mam dgn incik fauzy
kat laksa shake =)
owhh ye,
dimanakah Puan di dlm pic??
sila teka.
.
.
.
.
ye, beliau berada 2 dari kiri ku
memakai bj merah berserta shawl cukulet =)
TQ puan coz invite kami 1 cls =)

4 ulasan:

Ejay berkata...

woah.. meriah!

Just_najmiE berkata...

gilek r, mknan everywhere!!
mesti naik bekilo2 nih.. hahaha..

StrewberiManis =) berkata...

Ejay :

yeshhhh sgt enjoy =)
ilang stres asgmnt yg delay
huhu

StrewberiManis =) berkata...

Just_najmiE :

kini ku dlm proses berdiet semula
hikssss =P