Sabtu, 22 Ogos 2009

RAMADHAN

Alhamdulillah...,
aku masih berpeluang merasai kemanisan Bulan mulia ni lagi
kepada kawan2 ku,
selamat Menjalani Ibadah Berpuasa
yang sms aku semata2 nak wish,
TQ so much
maaf jika ada diantara kamu ade yg ku xreply
kemalasannnnnnnnnnnn
eh2 bulan mulia ni mana buleh ade sifat malas
syaitonnn semua kena ikat
so sape yg hasut kite jd mls sebenarnye?
kite or syaiton??????
luuuu pk la sendiriiiiiiiiiii
hahaha
[terpengaruh dgn kata2 aisyah. lately aisyah suke sebot word ni =P]
~pic2 dibawah ni xde kaitan dgn tajuk entry. saje nak bubuh =P~

thn ni thn ke 4 aku berpuasa sendiri

means tanpa keluarga

puasa tanpa keluarga ni,

faham2 jela

menu bujang

sahur tu kalo buleh nak mam cepat2

nak sambong tdoooo

hahha =P

ingat lagi last aku berpuasa bersama family

thn 2005

time ni, tgh trial spm

malam b4 nak tdo,

mak mesti tnye

sahur nak mam ape?

nasi or nuget?

[adik2 aku sahur nuget. if nak nuget, mak masak lebih]

secawan milo mesti ade walaupun aku xmintak

sbb time ni kan aku tgh trial spm

mahu gunekan banyak tenaga utk menjawab soklan

then setahun selepas itu, 2006,
aku dapat matrik arau
kat perlighhh nunnnn
bapakkkk la jauh
1st day nak sahur,
mak call
nak kejutkan
tapi aku dah abes sahur dah pon
hahaha
mak tekejut aku bgn sebegitu awl =)
menu aku time tu?
roti tabur milo
kan kat hostel susah nak masak2 bagai ni
beli milo 3in1 & roti,
tbur milo atas roti
perghhhhh mmg sedap la =)
tp sumtimes mam dgn tuna

setahun lepas tu, 2007,
dapat uitm
so, puase kat ostel uitm [melati dlm kenagan =) ]
time ni up sket
hahaha
ayah belikan toster,
buat roti bakar
kadang2 aisyah masak nsi goreng guna periuk nasi
[ketua aras tau, mau kena rampas ni. tp kami pandai cover =p]
hahaha
wahhhh kenangan semua tu =)
tp sumtimes aku mam honeystar dgn milo
[tabley guna susu. mana ade peti sejuk. mnum susu basi kang. hahaha =p]
xpun 3in1 mushroom soup.
cicah dgn roti
perghhhh cedap2 =)
haaa hambek ko
dah msuk hostel ni,
semua bende nak 3 in 1
hahhahaha =P


then 2008, menyewa umah sewa pulak
ayah provide peti sejuk
haaa, hambekkk ko
time ni nak sahur ape pon buleh
lauk2 lebih masa berbuka,
buleh carry forward utk sahur
hahahha =P
beshh pulak mengimbau kenangan silam masa ni =)
tahun depan, InsyaAllah aku kembali berpuasa bersama family
sebab aku practical semasa bulan puase
plan nak prac kat gombak je
takyah gaduh nak balik gombak bile
hahaha
ni pon 2 hari lepas ayah call
td lak mak baru je call
tnye balik gombak bile
dah 2mgu aku xbalik
mak ayah rindu N ka?
hahaha
ok2, mggu depan n balik ye =)



2 ulasan:

Donut berkata...

hurm~suka amek gambo dlm lecture hall..
ish3....salam ramadhan u!!!

strewberimanes berkata...

Donut :

lect smp lewat
bergambar sakan lerrr =P